Rugerpåape2
Elsker forumet
Hvem spiller? [emoji4]Blir dauhørt på konsert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem spiller? [emoji4]Blir dauhørt på konsert![]()
Han trenger nok mer øvelse. Men hey, ny sjangse om et par uker når vi skal på ferie.Vel, det er bra dere kommer i boksØvelse gjør mester.
Så ålreit! Hva spiller han?Korpstur i helga
Det er godtSpiste pringles [emoji23]
Nei hahaha. Vi skulle jo spise pastaSpiste pringles [emoji23]
Jaja. Kan å prioritere bra [emoji6]Så bra du da prioriterer oss[emoji1]
Hehe. Barn er fine skapninger.Bukser i tørkeskapet. Det viste seg ar han kaster ikke til vask bare bruker og... Sparer på? Vi fant alle brukt og skitten, men ikke lagt til vask. Så nå er de vasket. Men det ordnet jeg i morgen. De drar ikke før på ettermiddagen
Jo takk for det!Velkommen skal du være[emoji1]
Det gjør jo alltid det. Tilgangen på lærere som kan ta ulike klassetrinn, særlig med disse som et utdannet så de ikke kan ta alle. Fagkretsen og antall førsteklasser og krevende klasser og what not. En kabal.Men han vet jo ikke om han får det enda da. Det kommer jo an på så mye...
Ja ikke sant?Han trenger nok mer øvelse. Men hey, ny sjangse om et par uker når vi skal på ferie.
Jeg ble sulten.Her ble det hjemmelaget snitler hjemmelaget potetsalat og grønnsaker.
TverrfløyteSå ålreit! Hva spiller han?
Ikke planlagt noe... Men skal kanskje besøke tante på hytta [emoji173] Pleier å markere men alt faller litt bort i sykdomskaoset.Planlagt mat for i morgen da?
Markerer dere st hans?
Ikke sant? Vi skal ha en heftig gjennomgang av klær i juli når de har fri og mannen jobber!Hehe. Barn er fine skapninger.
Så fint!Tverrfløyte
Det er lov det [emoji8] Vet ikke åssen vi ligger an, har visst vært litt rolig.Dere er flinke damer! Skravler i vei, følte jeg datt litt ut i dag men har prøvd å være innom[emoji23]
Det dukker stadig opp overraskelser i allefall [emoji23] Greit å gå igjennom littIkke sant? Vi skal ha en heftig gjennomgang av klær i juli når de har fri og mannen jobber!