Spiste pringles [emoji23]Fikk du i deg mat til slutt da? [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiste pringles [emoji23]Fikk du i deg mat til slutt da? [emoji39]
Jo takk, men du hadde nok mye mer [emoji6]Du er god !
Noe galt?Sitter på legekontoret. Snart inn. Håper det går bedre i dag. Har dobbeltime hvertfall![]()
Hihi, det tror jeg er første gang [emoji13]Ååh....nå ble jeg misunnelig!![emoji1][emoji1]
Tviler ikke [emoji16]Haha, ikke sant[emoji23]
Klarer vi 20000 i denne tråden?
Men han vet jo ikke om han får det enda da. Det kommer jo an på så mye...Høres lurt ut[emoji2] han kjenner dem best, og de kjenner ham!
Vel jeh gar gått gjennom fta side 915 til 942
Klart det er
Sånn da er jeg her litt. Fikk plutselig litt alene tid da sambo tok med lille for å hente svigerfar![]()
Bukser i tørkeskapet. Det viste seg ar han kaster ikke til vask bare bruker og... Sparer på? Vi fant alle brukt og skitten, men ikke lagt til vask. Så nå er de vasket. Men det ordnet jeg i morgen. De drar ikke før på ettermiddagenVel, det er bra dere kommer i boksØvelse gjør mester.
Jeg ogNå er jeg her [emoji173]
Det gjør egentlig ikke jeg heller lengerTviler ikke [emoji16]
Her ble det hjemmelaget snitler hjemmelaget potetsalat og grønnsaker.
Korpstur i helga
Hihi, det tror jeg er første gang [emoji13]
Tviler ikke [emoji16]
Men han vet jo ikke om han får det enda da. Det kommer jo an på så mye...
Jeg vet, men var kjempe flink[emoji16] veldig stolt kjenner jeg [emoji38] [emoji16][emoji16]Det er godt jobbet![emoji1] blir veldig ofte altfor mye....[emoji85]
Hva lagde du? [emoji4]Middagen smakte drit. Skal ikkr skryte på meg kokkeferdigheter. På vei for å hente kinamat [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Hans første korpstur, han er jo første års aspirant men det året er over så når ferien er over er han faktisk andre års aspirant.Så moro da[emoji1]