Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Du kan lage rabarbrakake [emoji23][emoji7]Jupp, vurderer å ta med to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan lage rabarbrakake [emoji23][emoji7]Jupp, vurderer å ta med to
Hehe ja fargen er vist inspirert av håret mitt [emoji6]Så jo fin ut da [emoji7] Liker anime [emoji1]
Ikke helt braÆsj åssen gikk dette da
Jeg tror det er noe senere, så sånn ut tidligere da jeg drev og sjekket. Vi lå 668 bak ved midnatt, og Tamara sine tall sa dagen etter at vi bare lå ca 400 bak... Så mulig at det kan gå hvis vi får inn flere innlegg etter midnattIngen vet når Tamara sine tall tas da, de er aldri synk Men stat er på mine klokker 2354 og 0004
Flinke dere [emoji171]Nei. Jeg har vært veeeldig aktiv i hele dag. Jevnt over hvertfall.
Problemet er at i alle fall JEG er idetom der.Ja god Ide
Skal ikke det. Men kan oppdatere i innlegg sa [emoji23][emoji23][emoji23]Det skal du ikke gjøre [emoji6]
Mhm jeg vetDa er det litt verre [emoji54]
Om vi greide detDen er i mål.
Innlegg blir nesten
Som mrg ja [emoji23]Jeg skravler og sjekker ikke spamm
Jeg er jo natteravn uansett, men ungene her har begynt å våkne så tidlig.Og det er ikke rettferdig dette da. Skal ikke miste nattesøvnen over det !
Behøves !Skumle saker [emoji23]
Så absolutt!Er stadig innom lekene.. Alle monner drar folkens!
Lov å håpeJeg tror det er noe senere, så sånn ut tidligere da jeg drev og sjekket. Vi lå 668 bak ved midnatt, og Tamara sine tall sa dagen etter at vi bare lå ca 400 bak... Så mulig at det kan gå hvis vi får inn flere innlegg etter midnatt
Vpndt når de våkner da [emoji33]Begge beina mine sover. Urgh
Tja. 00.00 nå (over faktisk). Men Tamaras stat går jo ikke sånn..Eller 6
Ser den! Får prøve å legge noen innlegg før jeg legger meg jegSkikkelig. Sikker på jeg får senebetennelse snart [emoji23]
Syns jrg ogsåOg ganske godt
Nope 9 min bakDet går vel ikke så lett
ÆsjBegge beina mine sover. Urgh