Rugerpåape2
Elsker forumet
Jeg skal på Tønsberg sykehus. Ikke noe problem med å si det... Har hørt mye bra om føden, derfor jeg ikke gadd å søke på et annet sykehus[emoji16]Kan jeg spørre hvilket sykehus? Du trenger ikke si noe om du ikke vil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på Tønsberg sykehus. Ikke noe problem med å si det... Har hørt mye bra om føden, derfor jeg ikke gadd å søke på et annet sykehus[emoji16]Kan jeg spørre hvilket sykehus? Du trenger ikke si noe om du ikke vil![]()
Hva da?6 her...
Sånn til Kl 12?[emoji6]Det blir aå nært at det ar jeg vsr på shopping og ikke skravlet og pisket opp i formiddag nesten kan være forskjellen... Kan prøve å holde meg hjemme i morgen. Deler av dagen i alle fall ;-)
Hahaha jaDu kan vekke ham og sette ham til skravling heller. [emoji14] gjøre nytte for seg.
Har godt over 300 innlegg i dag, det meste i kveld...Noe som veldig
Nei. Jeg har vært veeeldig aktiv i hele dag. Jevnt over hvertfall.Ja det bllr det. Ikke like lyst til å gå på en ny dag da...
Nei ikke jeg hellerÆsj tror ikke det går men håper
Viser bv feil?Hadde vært kjekt p visst ordentlige tidspunkt !
Tjææææææ. Litt [emoji23]Haha ja. Mørk sjokolade er sunt da [emoji14]
Jada heldigvis [emoji4]Han klarer seg selb
Bra dwtDa bllr det mat på meg
Om.enn ikke det jeg hadde tenkt...
Det er derSnart deadline...
Powernap er farligSkumle saker [emoji23]
Ingen fare gittNeida. Bare håper dere skravler. Gor jeg sjekker ikke spamming nå
Oj så myeHar godt over 300 innlegg i dag, det meste i kveld...
Ja, ble mye svada...Nei noe utfordrende må det være. Glad antall tråder er senket.
Æsj åssen gikk dette daDet er der
Da er det litt verre [emoji54]Kjenner bare bursdagsbarnet da
Skikkelig. Sikker på jeg får senebetennelse snart [emoji23]Slitsomt [emoji14]
Hva tror du nå?Nei ikke jeg heller