Det er lov med nattFankenSkriver til 0004 jeg da. Så er det kveld gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lov med nattFankenSkriver til 0004 jeg da. Så er det kveld gitt
Haha mange bygder der altså [emoji6] selv kommer jeg fra Aurdal men hytta er rett over Bagn og bodde sist på Fagernes [emoji6]Nei, det har jeg jaggu ikke helt kontroll over [emoji23]
Oppi bygdene.. [emoji14]
Jeg også. 5 min bakNei prøver å komme ajour her [emoji54]
Oi. Heh. Det høres.. Utfordrende ut..Mangle 481 innlegg.
Det blir detJa det blir spennende
Bra vi er enigeSamne her
Samme herEr stadig innom lekene.. Alle monner drar folkens!
Går litt utover alt ja...Skjønner hva du mener
Og ja. Jeg mister nattesøvn for jeg er våken og bruker mer tid på bv enn jeg bør o forhold til unger og hus.
Ajaj..En eller to oppdateringer igjen, det skjer 2354 og 0004
Skrives over hundre pr ti minutter, men ikke over 250
Noe som veldigJa det hadde vært supert... For som vi har jobbet!
Nei burde ikke det...He he burde heller ikke sovet
Ingen vet når Tamara sine tall tas da, de er aldri synk Men stat er på mine klokker 2354 og 0004FankenSkriver til 0004 jeg da. Så er det kveld gitt
Spent på hvordan det er nå...Lov å håpe.
Vi jobber i alle fall for det. For hvert eneste ett
Og det er ikke rettferdig dette da. Skal ikke miste nattesøvnen over det !Skjønner hva du mener
Og ja. Jeg mister nattesøvn for jeg er våken og bruker mer tid på bv enn jeg bør o forhold til unger og hus.
Er slitsomt.. Og vet vi velger det men liker utfordringer og hadde vært gøy å få til juli utfordring og[emoji16]Mye nok når det er slik som dette syns jeg. Vi kjemper mot klokka og bruker helst halve døgnet her inne. Jeg er glad i BV jeg altså. Men dette er drøyt. Jeg har ikke hvile nå. Og ja jeg velger å være med. Ikke for kun meg. Men for fellesskapet. Topp 100 juli er fristende på mange måter ! [emoji39]
Veldig...Mhm synes vi et flinke
Nei, det er det jo ikkeIkke din feil akkurat
Absolutt.Og skjønner at andre da ikke vil..
Haha.. Bli hjemme for skravling [emoji28][emoji28]Det blir aå nært at det ar jeg vsr på shopping og ikke skravlet og pisket opp i formiddag nesten kan være forskjellen... Kan prøve å holde meg hjemme i morgen. Deler av dagen i alle fall ;-)
Men da hadde jeg sovet nåNei burde ikke det...