Krampe i fingreneOg sliten i øya [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krampe i fingreneOg sliten i øya [emoji23]
Dårlig bilde og 10 år gammel tattovering da.Ah kult ! Få se?
Da skal den postes ja. Men har to ermer som skal bli ferdig. Ponyen kommer nok på beinet med tiden [emoji14]
Helt enigMye nok når det er slik som dette syns jeg. Vi kjemper mot klokka og bruker helst halve døgnet her inne. Jeg er glad i BV jeg altså. Men dette er drøyt. Jeg har ikke hvile nå. Og ja jeg velger å være med. Ikke for kun meg. Men for fellesskapet. Topp 100 juli er fristende på mange måter ! [emoji39]
Da bruker jeg ikke mer tid på tråderTråder er over i følge stat
Innlegg blir nesten
Mhm å nesten er kjiptTråder er over i følge stat
Innlegg blir nesten
Ja det er viktig.Tror jeg må prøve se på det.. Når cm er ferdig og vi har fått INTERNETT!
Ikke din feil akkuratDet blir aå nært at det ar jeg vsr på shopping og ikke skravlet og pisket opp i formiddag nesten kan være forskjellen... Kan prøve å holde meg hjemme i morgen. Deler av dagen i alle fall ;-)
Nei er ikke det. Snart ta igjen søvn nå da [emoji87]Er ikke lenge til det
Mannen kom hjem [emoji54]Stillere her nå
Nesten er kjiptMhm å nesten er kjipt
Nesten så man ber om unnskyldning for å ikke skravle [emoji23][emoji13]Mye nok når det er slik som dette syns jeg. Vi kjemper mot klokka og bruker helst halve døgnet her inne. Jeg er glad i BV jeg altså. Men dette er drøyt. Jeg har ikke hvile nå. Og ja jeg velger å være med. Ikke for kun meg. Men for fellesskapet. Topp 100 juli er fristende på mange måter ! [emoji39]
Det tror jeg ikke du trenger neiDa bruker jeg ikke mer tid på tråder
FankenEn eller to oppdateringer igjen, det skjer 2354 og 0004
Skrives over hundre pr ti minutter, men ikke over 250
Nei prøver å komme ajour her [emoji54]Prøvde meg i lekene, men ingen der?
Han klarer seg selbMannen kom hjem [emoji54]
Spent på hvor nære vi kommerNesten er kjipt
Det også. Glemmer å ta på brillene mine. Har ikke tid. Kaster bort dyrebar tid å lete liksom. Nupp.Og sliten i øya [emoji23]
Samne herFankenSkriver til 0004 jeg da. Så er det kveld gitt
Ja det hadde vært supert... For som vi har jobbet!Om bi kommer ned på 200 er det lov å hppe tamara godkjenner