>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Nei. Men må ha krydder på. [emoji7]Vel. Ikke den verste chipsen du kan spise da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Men må ha krydder på. [emoji7]Vel. Ikke den verste chipsen du kan spise da.
Nei virker stille... Jeg har ikke vært innom der..Prøvde meg i lekene, men ingen der?
Du får.. Spre litt optimisme og håpe det motivererSå.fpr vi se hvor lenge det vare [emoji13]
Jeg ogsåTrøtt er jeg gitt. Menmen
SantIkke lett likevel nei.
Håper jeg og. Men renner mye når vi er ute da [emoji85] Men du. Sjøen, fjorden. For meg er det det samme [emoji23] Er det ferskvann da? Høres uansett friskt ut [emoji14]
Hihi [emoji23] Og etter 10 stk kan han velge en premie. [emoji23]Ja det må det jo [emoji6]
Men det hadde egentlig ikke vært en utfordring...Æææææsj [emoji22] 6000 er for mye ! 5000 haddr vært helt greit !
Ja det er skremmende når det går så fort..Uff ja. Her går det så veldig. Folk er gjerne redde oss. [emoji85]
Fordeler med alt [emoji28]He he ja
Uff ja. Løpe fort. Tatt på crocsa og løpt [emoji23]Ta beina fatt [emoji23]
Jeg slang ut 3 iallefall.Ikke oversikt over tråder, kan se på det snart.
Er det pga nevnte bursdagsfeiring som jeg glimset et nevn om?Må bare lage minst en selv [emoji23]
Prøver ta innpå dere... [emoji23]Alle her inne heller?
Hahaha[emoji23] det hadde vært koselig da, så ser de andre at det går ann[emoji23][emoji23]Jeg får sjekke da, så får du i alle fall et svar [emoji23]
Tror du vi klarer det da? [emoji33]Tråder manglet ifølge stat 1 ved siste oppdatering
Svart på et par.Vært innom lekene igjen
Haha gjorde det ikke? Hva slags tamt godteri har du? [emoji23]Men hjalp ikke på sulten [emoji23]
Ja, må skravles godt nå da.Litt igjen ddt