>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Lager du nå da?Ja ble litt ekstra jobb [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lager du nå da?Ja ble litt ekstra jobb [emoji13]
Bahahahahaha. SPYRO! Tenk koffert og les det jeg skrev igjen.. [emoji23][emoji23][emoji23]Hahahaha det bryr han seg ikke om gitt [emoji23] Been there done that [emoji85]
He hw jaJa kan fort bli langt [emoji6]
Var ikke mange det nei.
Er færre.nå daMange..
Jeg prøver med derePrøver jo for harde livet å nå målet
Æææææsj [emoji22] 6000 er for mye ! 5000 haddr vært helt greit !Mangler fortsatt rundt 1000...
Kengu, du er smartSpis noe
Det gjør viOg kommer faktisk til å komme ganske nært
Andre året da så kanskje det blir nye tradisjonen [emoji6]Nei det blir sikkert ikke det samme
Jajaja.Joda det hjelper, men ikke fort nok [emoji13]
Klart vi kanWe can do it..!
Jo. Er det. Men oppvarma er aldri like godt som nylaga [emoji23]Hm. Sikkert kjekt med mat i alle fall [emoji28]
Det erdetTidlig det ja !
Lettere å holde seg her ja. Vi kan jo skravle i julitråden da [emoji23]Det er sant, men føles bare ut som det burde vært mulig å ha mere trøkk i forum og... Men jeg sitter jo her selv så hjelper dem ikke akk jeg heller, er lizm mest å svare på her så lettere å slenge inn noen innlegg av gangen når jeg er innom bv[emoji6]
Så flink en mann [emoji122]Veldig. Jeg sier på badet først da.
- Puss puss så får du en suss.
Og jammen pusser han godt da [emoji23] Går så fint opp også. Sovner som regel kjapt.
Kjempeflink. Må nok få belønning [emoji14]
Æsj daJa helt sykt... Men hun er ikke i form.
Kanskje like greit det. [emoji14]Ja. Men. Om jeg bare lar være å snakke til han går det nok greit [emoji14]
Må.hjelpe tilHvorfor?