Der sa du noeDetvgjør vi
Burde fått egen premie i denne tråden her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der sa du noeDetvgjør vi
Glad for detJeg prøver med dere![]()
Blir godt antar jeg.Ha ha
Snart ferie nå
Ja jeg er enig. De som ikke orker skravletråden får ikke noe respons på sitt, og dropper sikkert heller ut...Forumet ellers er litt labert ja, og jeg mente, og mener fortsatt, at dels det å ha et eget mpl på est mulig he kan stjele innlegg fra andre tråder som kunne generert med liv utover
Er greit å være det ja[emoji6] optimist til man blir motbevist [emoji23]Oooooptimist. Jeg er en oooooptimist.
Mhm ikke santDer sa du noe![]()
Thank ju. Kommer til å synge den oppi hodet nå [emoji23][emoji23]Oooooptimist. Jeg er en oooooptimist.
Jaja. Så lenge det går alt annet enn feil vei så ser jeg meg fornøyd til slutt.Ah. Så mye æ tenke på. Bare det går din vei [emoji170]
Optimist igjen [emoji6]Neeeida, ikke så pessimistisk nå!
Det blir detBlir godt antar jeg.
Nei får kake i helga [emoji23]Ikke for kake engang? [emoji33]
Kan godt være. Kun vært på besøk der. Har familie der.Tja jo fint der, glad jeg ikke bor der lengre [emoji6]
Har et par på.lager...Mangler 5
Ta ti så er vi sikker
Og 900 innegg, inkl sikkerhetsmargin
Hmm.. Ja var det da[emoji6][emoji6]Mmmhm, hente litt inspirasjon fra andre tråder da evt. Jeg lurer sjeeeldent på ting jeg lager tråder om. Sånn.. Bortsett fra på skjult forum [emoji23]
I blant litt interessant tema da.
God ide! Lastebiler, motorsykler og gravemaskiner MÅ være suksess !Så flink en mann [emoji122]
Kanskje klistremerker med lastebiler kan friste?
Hihi ja. Hvertfall minst muligKanskje like greit det. [emoji14]
Haha [emoji4][emoji4]Detvgjør vi
Så kjedelig daNje. Ikke så god som jeg ville [emoji23]
Håper jeg og. Men renner mye når vi er ute da [emoji85] Men du. Sjøen, fjorden. For meg er det det samme [emoji23] Er det ferskvann da? Høres uansett friskt ut [emoji14]Au da! Håper det er en lett forkjølelse som går fort over, og ikke allergi.
Sjøen du lissom, er jo milevis fra sjøen her på indre østlandet [emoji14] fjorden herVar sånn passe varmt men nå fryser jeg snart ihjel!