♡ Skravletråd JUNI ♡

Det hadde vært digg! så hadde jeg sluppet å vri hode mitt for p se om jeg kan lage en tråd eller komme på et spørsmål som gir en del svar[emoji38][emoji6]
Hadde vært gull. Istedenfor skriver få til krampa tar en

Det er sant, men føles bare ut som det burde vært mulig å ha mere trøkk i forum og... Men jeg sitter jo her selv så hjelper dem ikke akk jeg heller, er lizm mest å svare på her så lettere å slenge inn noen innlegg av gangen når jeg er innom bv[emoji6]

Forumet ellers er litt labert ja, og jeg mente, og mener fortsatt, at dels det å ha et eget mpl på est mulig he kan stjele innlegg fra andre tråder som kunne generert med liv utover

Ikke varmt. Slett ikke

Liksom. åtte grader i morges. 12 på det varmeste. REgn og skyer

tenner, tja, jeg får liskom ikke lov å kjenne, så jeg har mistet kontrollen på dem, med henne som med de andre. Mulig

Utvikling, absolutt mulig, de trinnene der har aldri stemt med kalenderen så jeg vet bare at det er urolig svn i perioer, det pleier å gå seg til
Ikke lett å skjønne seg på. Går nok over ja.

Her har frøkna våknet ca 6 to dager på rad nå... Hun har begynt å sove rundt i egen seng nå, og da er det vanskelig å sovne igjen når det er lyst ute, og pappan er oppe for å dra på jobb...

I natt er jeg fristet til å ta henne inn til oss når jeg legger meg...

Ja skal si at det er ganske uholdbart. Men det er et MEN. Jeg skal ha nye bilder om 2 uker. Hvis det å bytte nå innebærer å vente 6 uker til, så kan det være en fordel å klare seg, bare for å finne ut om medisiner egentlig har effekt før vi bytter...

Back
Topp