Ja det er sant. Skal sikkert.vøre sånn for spenningen...Like plagsomt hver gang..
Skulle tro alle har fått klipt av bremsene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant. Skal sikkert.vøre sånn for spenningen...Like plagsomt hver gang..
Skulle tro alle har fått klipt av bremsene..
Mhm. Men krøllet skjer nok fordi jeg har ny nevrolog hver gang.Ja når såpass mange mener det burde nevrologen gjøre mer!
Absolutt..! Får sette inn litt på bsu og sparing jeg da.En god sum tilsammen [emoji4][emoji16]
Kose dereTil Valdres [emoji4] forsinket bursdagsfeiring for min farfar [emoji4]
Det også. Vi er vel ikke hekta? [emoji23]Eller som ikke har tid eller er såå hekta [emoji6]
Rart hun er så urolig... Varmt? Tenner? Utviklingssprang?
Bare spis [emoji6]Må spisr nå. Før det blir kaldt. Orker ikke taste mer nå. Kommer etterpå. [emoji87] Sorry [emoji22]
Ja veldig enkelt. Og godt.Så kjekt
Koselig [emoji171]30 juni og 4 august skal vi pp kino ser jeg
Jupp men sovna fort igjenDårlig timing
Nei det blir sikkert ikke det sammeVi skal på hytta i Valdres, forsinket bursdagsfeiring. Føler det ikke blir det samme da [emoji4]
Innlegg for i dag?1086 igjen
Fortsatt ikke høyt kok?
Funnet senga zzzz
Er ikke særlig trafikkert, MEN veien er ganske ødelagt og humpete. Så alle tullingene som kjører over 20 høres ut som skal ødelegge hele understellet sitt [emoji85]Her og..og en veldig traffikert bilvei...
Makan! :O Vil ikke dele? Riv den ut av henda på han og dytt hele i munnen [emoji23] Eller sleik på den eller noe.Min mann har japp. Og vil ikke dele. Skjønner dere hvorfor jeg gjemmer snopet mitt nå? [emoji23][emoji23]
Det må du nok
Hvor tidlig?Snart opp tidlig
Jegergryte med biff og sopp.Hva fortæres?
Haha, typisk..Jaaaa. Det er synd på meg gitt [emoji23]