Hmmm har du en tattovering med my little pony motiv da?Hahaha eneste jeg liker som er sukkersøtt. Synger med og alt jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm har du en tattovering med my little pony motiv da?Hahaha eneste jeg liker som er sukkersøtt. Synger med og alt jeg
Skjønner godt du ble skuffet ja.. Jeg derimot går å håper at føden og barsel er bedre enn resten av det jeg kjenner til... Hvis ikke blir det vurdering av sykehus lenger unna neste gang! For da blir vel nesten sambo satt til å ta i mot baby mens de tar lunsj [emoji85][emoji87]
Og er det jeg tenker mye på, de som ikke sier ifra og maser.. Ikke rart det går galt med flere pasienter enn det trengs å gjøre det med.... [emoji22][emoji35]
Huffda Kengu [emoji171]God kveld
Skikkelig dårlig form her så måtte sove når jeg kom hjem
Nåja. Eller jo, litt. Men han ligger så veldig veldig langt ned at han presser ikke særlig på (... Annet enn glufsa, selvsagt [emoji58])Nei er vel noe annet som kjemper om plassen og [emoji6]
En god sum tilsammen [emoji4][emoji16]Han fikk over 30. Jeg fikk "bare" 6.. [emoji14]
Haha [emoji23] enda godt det da.Haha [emoji23]
Heldigvis legger han seg selv [emoji23]
MhmHurra for det
Skulle tatt seg ut [emoji23][emoji23]Hahahaha ! Heldigvis ikke ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Ikke sett det her.hun her liker også monster high
Tilbake. Spist så fort jeg kunne [emoji85]Hehe kos deg
De to voksne skjønte jeg [emoji6]2 av oss
Wææ. Det er dyrt. Fint hotell da?Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Jaaaa. Det er synd på meg gitt [emoji23]Føøøler han blir syk ja [emoji28] mannesyk?
Jaa.. Nå blir det kjøpt på jysk da, så blir liksom ikke sjenk til 5000 eller så.. Mer i prisklassene 1000-1500.. Men likevel. Går fort litt kroner der.Åhh går en del penger da ja
Ett barnDe to voksne skjønte jeg [emoji6]
Vi har snart lærer nr 5
Lurer jeg og påHvordan ligger vi an nå da tro?
Æsj da. Da ble det brått arbeid da [emoji23]Jeg må også spise... Helst den pastaen. Men da må den kokes...
Det skjønner jeg, har mange ting jeg irriterer meg over når det kommer til filmer [emoji54]Irriterer meg HVER gang..
Hahaha uff. Menmen. Hvor langt er vi nå ds montro?Ja kjente det gitt [emoji23]