♡ Skravletråd JUNI ♡

Skjønner godt du ble skuffet ja.. Jeg derimot går å håper at føden og barsel er bedre enn resten av det jeg kjenner til... Hvis ikke blir det vurdering av sykehus lenger unna neste gang! For da blir vel nesten sambo satt til å ta i mot baby mens de tar lunsj [emoji85][emoji87]

Og er det jeg tenker mye på, de som ikke sier ifra og maser.. Ikke rart det går galt med flere pasienter enn det trengs å gjøre det med.... [emoji22][emoji35]

Huffda. Vært der før, eller mange som er misfornøyde? Får håper virkelig at dere føler det blir bra [emoji171]

Ja og til slutt orker man ikke mase mer, og det er skummelt. Måtte mase med lille og da hun var 3 måneder og hadde skreket i 6 uker pga lyskebrokk. De påstod det ikke gjorde vondt. Helt til hun ble hentet i ambulanse og kjørt til Ullevål og kirurgen lurte på hvorfor i huleste hun ikke var operert tidligere. Hurra. Da hadde vi flydd ned akutten og legevakt i flere uker.

Åhh går en del penger da ja
Jaa.. Nå blir det kjøpt på jysk da, så blir liksom ikke sjenk til 5000 eller så.. Mer i prisklassene 1000-1500.. Men likevel. Går fort litt kroner der.

Back
Topp