>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha. Du får sette på i morgen og kikke etterHar Disney jr vi, men aldri hørt om elena [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Du får sette på i morgen og kikke etterHar Disney jr vi, men aldri hørt om elena [emoji13]
Ja da har du gjort en super jobb [emoji16]Veldig. Men har sittet her snart 6 timer. Føler jobben snart bør ende for dagen [emoji23][emoji23]
Kunne ikke klart meg uten [emoji6]Den er uerstattelig[emoji12]
Wow, det har gått fort [emoji16]Snart 17 000 innlegg !
Og det er så deilig [emoji16]Noen ganger går det over all forventning[emoji1]
Kan man ikke så kan man ikke. Altså. Jeg er bare lei jeg. Jeg kan ikke sitte så å si hele dagene og fremdeles sliter vi på kvelden med å nå det. Skravles det rundtom i det hele tatt? Eller står vi for det meste av innleggene?Jeg kan ikke sitte til midtnatt, jeg må nemlig opp og igang i morgen, mellomste skal på busstur med bhg og m være på plass fr 8.30 hvlket hun reelt ikke alltid er for tiden
Ja, egentlig. Denne prøvingen gikk bra da!Man må bare prøve seg frem [emoji4]
NeiDet går liksom ikke fort nok![]()
Jeg aner ikke hvor mange innlegg jeg har lest gjennom nå.... Men mener jeg hadde 6 sider eller noe.. Og tror jeg har satt på at jeg skal se 50 innlegg pr side...3-400 går faktsik, men for mange er det for mye
Jeg oppdaget jo da jeg drev skravleskole på termonforumet under tgk at enkelte mente 50 var for mye å lese seg gjennom. Over 10 var for mye
[emoji8][emoji8][emoji8]Ja det var grusomt!
Ja. Skal hente brus og. Da blir det bra.Da er kvelden fullkommen [emoji4]
Har da 6000 innleggsdager vi mangler. Vi går over. Langt over om målene skal nås.Snart ferdig da [emoji54]
Jeg er spent...Ja, helt utrolig, håper det er bedre nå
Haha ja gjorde det. [emoji14]Aner ikke hva som hjelper, jeg. [emoji28]
Ligge med føttene opp etter veggen, kanskje. Men høres tungt ut.
Nei men den vil ha mye vann og den blir ofte delvis glemt [emoji54]Å? Blåst over ende? [emoji57]
Det var vel fortjent [emoji16]Gratulerer til meg selv med innlegg nr 17000!![emoji1][emoji122][emoji123][emoji41]
Ja. Men mister litt gnisten. For jeg vil jo hjelpe å nå målet. Men på samme tid blir det for mye rett og slettJa da har du gjort en super jobb [emoji16]
Jeg er lengre bak [emoji54]Jeg ligger 4 sidee bak, og svarer for harde livet [emoji6]
Håper dere også skravler [emoji13]
Ja. Hvertfall rn ting vi klarer med glansWow, det har gått fort [emoji16]
Den er nok i boks i morgen senest [emoji6]Jepp. enda et par hundre til mål 3, 17 266 skrev vi i mai sp 17267 er minimumsmplet men den tenker jeg vi snart har