>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig. Men har sittet her snart 6 timer. Føler jobben snart bør ende for dagen [emoji23][emoji23]Det er jo supert [emoji4]
Hjelper på innlegg det [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Men har sittet her snart 6 timer. Føler jobben snart bør ende for dagen [emoji23][emoji23]Det er jo supert [emoji4]
Hjelper på innlegg det [emoji6]
Sofa da er ikke feil nei [emoji6]
Der er jeg enig med mannen [emoji23]Hehe Nææh hotel Ullensvang i Hardanger . Vært der før, men kan ikke huske vi betalte så mye da. Sa prisen til mannen . Han bare "ikke faen"![]()
Aldri prøvd før så!Hahaha godt med litt hjelp. Gjør sånt selv [emoji23] Eller messenger med video [emoji23]
Godt jobbet [emoji106]Gikk kjapt idag til en forandring[emoji1]
Minstemann kl 1920, mellomste kl 1930 og eldste kl 2010[emoji1][emoji122][emoji123]
Det er garantert flere [emoji23] Det MÅ det jo være [emoji1]Håper det er flere som oss?[emoji23] ellers får vi bare være rare sammen daaa!
Usj beina ja ! Slapp av. Beina høyt !Aldri prøvd før så!
Men ferdig med det nå da. Alt av laging osv. Og godt var det. Så hoven i beina!
Hihi, [emoji13][emoji13][emoji23][emoji13][emoji8]Haha, tisser på meg![emoji23]
RonjaR letter på sløret etter flere års taushet.
Dere gjør i kveld da? Jeg og ungene har vært å badet.. nå sitter jeg her å planlegger forumet til neste uke da jeg skal ha ferie.. kommer til å savne dere.
Godt jobbet [emoji106]
Det var en bedre pris ja2000 uten frokost , men da kan vi få frokost på hotellet som leilighet er tilknyttet . Så happy med det![]()
Funnet fotskammelen..!Usj beina ja ! Slapp av. Beina høyt !
Det er garantert flere [emoji23] Det MÅ det jo være [emoji1]
Hehe, nei det er jo nesten en umulig oppgave[emoji12] men 3-400 er helt innafor[emoji23]
Snart 17 000 innlegg !
Næmmen i alle dager så sakte da???
Gurimalla så gøy!![emoji1][emoji1][emoji122]
Du er flink å piske da. Glad vi har deg med kontroll [emoji7]Forsøker å piske forumet gjennom 6000 innlegg...
Du får kose deg på ferie og prøve å ikke tenke for ye på oss, så skal vi skravle rått mens du er vekke, noen dager i alle fall, og ha klart utfordringen til du er tilbake![]()
3-400 går faktsik, men for mange er det for mye
Jeg oppdaget jo da jeg drev skravleskole på termonforumet under tgk at enkelte mente 50 var for mye å lese seg gjennom. Over 10 var for mye