Rugerpåape2
Elsker forumet
Ikke sant [emoji16] hadde kommet langt med det også[emoji16]Greit. Kan deles mellom 2 [emoji23] Fremdeles gode tall !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant [emoji16] hadde kommet langt med det også[emoji16]Greit. Kan deles mellom 2 [emoji23] Fremdeles gode tall !
En time eller to. Morsom. Sittet her over 6 i dag.... Flaut gittHehehe [emoji23] ikke sant[emoji23] blir fort en time eller to her[emoji23]
Blir ikke verre i alle fall [emoji23]Bare det hjelper så er det godt nok![]()
Hva er det med mannen? Syk?Dumme mannen. [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] ser det for meg [emoji6]Om de vil selge brus som smaker shit jo [emoji23][emoji23][emoji23] Alle hadde tenkt.
Kan ei helt vanlig jente drikke det der. Kan vi også.
Også løper alle til rema [emoji23]
Hehe, det er jo ingenting[emoji12]
Ja... Fylte med frukt da [emoji23]Glemte du å fylle på lagrene? [emoji54]
Huff ja, jeg hadde fått panikk!Uff ja. Tenker veldig mye hva om i sånt noe [emoji33]
Du er flink å piske da. Glad vi har deg med kontroll [emoji7]
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23]Han var egentlig ikke så pen på ting han da men ikke vant til at familien snakket sånn til hverandre [emoji23][emoji23]
Hvor tenker dere å reise da? [emoji4]Blir borte jeg
Sjekker hotell ++
Næmmen i alle dager så sakte da???
Midtsommer er vel større i Sverige enn Norge [emoji6]Rart, her er det meste stengt fredag, mannen skal ikke på jobb (apoteket er oppe som om det skulle hvert en lørdag), så tenker alle har langhelg [emoji23]
Jupp. Ekstra forsterka alle følelser der syns jeg.Hehe[emoji6][emoji23] det er åsså sant[emoji16]
Høres godt ut [emoji4]Storkoser meg her nå. Knekkebrød med ost (tom for brød), rabarbrasuppe og kake
Ooog masse Criminal minds å se! Hurra!
Huff ja, at det går an!Haha[emoji23] makan til oppførsel?!
Ja det har jeg [emoji8][emoji8]Savnet meg? [emoji7]
Har Disney jr vi, men aldri hørt om elena [emoji13]Ah. Har ikke Disney Jr. Uff. Så uflaks [emoji23][emoji23]
Haha ja. Skulle ikke vært grisk da. Skulle bare så jeg hadde klart megIkke sant [emoji16] hadde kommet langt med det også[emoji16]
Ja det er godt innimellomDa dauer jeg også[emoji23]
Digger at han drar alene til svigers noen ganger i helgene, nyyyter alenetid og pusterom[emoji23]