Lurer på det. Sover nå. Tvers over magen minIgjen [emoji54] hun vil ikke vi skal klare det tror jeg [emoji54]
Lagt ned, men så kom mannen fra trening og hunden skal klage sin nød over hvor slem jeg er.... Vekker hun henne tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det. Sover nå. Tvers over magen minIgjen [emoji54] hun vil ikke vi skal klare det tror jeg [emoji54]
Tja veldig lettvint ihvertfall [emoji4]Deilig da![]()
Jeg har tenkt å skravle her, men samboer er så snakkesalig [emoji23]Dere gjør i kveld da? Jeg og ungene har vært å badet.. nå sitter jeg her å planlegger forumet til neste uke da jeg skal ha ferie.. kommer til å savne dere.
Haha, går det så ille med skravlinga i dag?! [emoji23]Usikker på om jeg håper den er drit og du er hos oss eller om du skal kose deg nå [emoji23][emoji23]
Åh det er bra. Får høre at jeg er meget spesiell. Alle andre klenger og er fløtepuser [emoji23][emoji23]Jeg har ingen problemer med å forstå hva du mener![emoji1][emoji1]
Aha, det forklarer en del [emoji4]Neste uke
Nå blir det livI'm back [emoji16]
Hurra! [emoji1][emoji1]I'm back [emoji16]
Godt det gikk bra!Måtte plutselig i stad bare kaste meg i bilen. Eldste ringte og sa minste hadde fått vippa rett i munnen og hu hylgråt bak hu. Så da kaster man seg i bilen. Kom frem og hu lo og kasta på frisbee. Krisen var kortvarig
Dumme mannen. [emoji23]Hvem?
Hvor går den?Vi har starta å se The Handmaid's Tale nå i kveld, så her er det armkrok og Farris [emoji4] hvordan går det med skravlinga?
Hvem er Elena? [emoji39]Vel det, Sofia, Elsa, Anna, Elena osv vel ja!
Bare veeeldig ivrige [emoji23]Haha, går det så ille med skravlinga i dag?! [emoji23]
Vi skal rett over Politifrue om hun er i hjembygda [emoji6]Hvor skal dere?[emoji2]
Hbo nordic [emoji108]Hvor går den?
Ja det får vi håpeHåper dere får bedre sommervær snart[emoji2]
Uff ja. Tenker veldig mye hva om i sånt noe [emoji33]Godt det gikk bra!
Blir ikke noe Vestfold på meg denne sommeren [emoji20]Hello Vestfold!![emoji1]
Bor på utsiden av Larvik jeg[emoji2]
Eleeeenaaa, fra Avalor! [emoji28] disney jr..Hvem er Elena? [emoji39]
Rart, her er det meste stengt fredag, mannen skal ikke på jobb (apoteket er oppe som om det skulle hvert en lørdag), så tenker alle har langhelg [emoji23]Får høre hvordan dagen blir, apotek kan jeg også fredag sånnsett.