Jupp husker detSåklart[emoji1] du vet jeg elsker det[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp husker detSåklart[emoji1] du vet jeg elsker det[emoji7]
Ja dine er nok for storeVar det det så ut som. For mindre. Føler gjerne våre er begynt å bli store
Ja [emoji23]Haha, det må jo være lov[emoji23]
Men søren da, den jenta skal ikek sove denne uka? Snuppa våken!!!
Pleier detHåper tiden går fort da[emoji4]
Hei!
Hva gjøres?
Står rabarbrakake i ovnen (.. Vel, håper det blir det...), og rabarbrasuppe oppå ovnen
Vel. Håper jeg. Ble tom for sukker. Prøve prøve..!
Hahaha begynner du å bli lei minions? [emoji23]Det gjør snuppa her, hun vil ha alt med minions og se alt med dem [emoji54]
Ja ikke sørenLitt i overkant heftig i grunn[emoji23]
Hahaha ja. Da MÅ jeg helst ta hviledag [emoji23]Da blir jo nattesøvn ødelagt igjen[emoji12]
Haha ja. Blir vel bedre? Eller er det da evnt barnebarn begynner å snurre oss rundt lillefingern?
Deilig daVi hadde gratinerte poteter og stekt pølse igår [emoji6]
Søren også. Er ikke så ille langt å kjøre hellerJa dine er nok for store
Opp kl 5 [emoji14]
Neste ukeMidt i sesongen da eller? Uansett fy for en pris!
Ganmel er minste?Søren også. Er ikke så ille langt å kjøre heller
Etterhvert er det vel ikke særlig valg. Gjerne gå sammen i nabolag eller med venner evnt?
Nei virker spesielt. Virker også spesielt at de plutselig endrer så mye på to dager, da kunne de jo heller ventet litt med å sende ut brev om de tydeligvis er I forhandling med noenSkjønner ikke hvorfor ikke yngste fikk den som nå hadde fjerde og eldste fikk beholde sin nei. Det kan jo selvsagt være noe vi ikke vet, det er et jo somregel, men det var ikke innlysende i det hele tatt, når man altså vet at det ikke er for at hun skal ta dem videre ut skolen slik det ligger an
Prøver så godt jeg kanDet kan dere med fordel![]()
Ja ikke søren![]()