Uff ja [emoji23] Har sine sider [emoji23][emoji23][emoji23] Mest morsomt da men hahaha. Tålmodighetsprøve derimot er de
Vi mammaer får rimelig lang strikk etterhvert[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja [emoji23] Har sine sider [emoji23][emoji23][emoji23] Mest morsomt da men hahaha. Tålmodighetsprøve derimot er de
Hihi flink du erHei!
Hva gjøres?
Står rabarbrakake i ovnen (.. Vel, håper det blir det...), og rabarbrasuppe oppå ovnen
Vel. Håper jeg. Ble tom for sukker. Prøve prøve..!
Var det det så ut som. For mindre. Føler gjerne våre er begynt å bli storeFint der ja. Greit park for de minste
Haha ja [emoji23][emoji23] vi får være glade det ikke er karriere veien vår [emoji6]Ja! [emoji23][emoji23][emoji23] Sett Simpsons?
Krusty der reklamerer for burgerne sine som er ala McD hele tiden. Og når kamera går av spytter han ut og klager over at det smaker så forferdelig drit.
Sånn MÅ det være for de
Tror det er meldt dårlig her også imorgen men prøver å ignorere det [emoji6]Endelig fint vær. Kjekt å benytte seg. Meldt regn i morgen [emoji23][emoji85]
Haha ja. Blir vel bedre? Eller er det da evnt barnebarn begynner å snurre oss rundt lillefingern?Vi mammaer får rimelig lang strikk etterhvert[emoji12]
Jupp, første gang jeg har hvert borti dette problemet da! Heldigvis høres den kun på badet!Dumme vifter [emoji85]
Ja. Da blir det sure barn gitt. Mye mulig jeg hadde fremdeles fnisa for meg selv da... Inni meg. [emoji23]
Vet du. Skulle drukket pepsi på tv for en halv mill jeg gitt [emoji23]Haha ja [emoji23][emoji23] vi får være glade det ikke er karriere veien vår [emoji6]
Neida 25aug![]()
Det gjør snuppa her, hun vil ha alt med minions og se alt med dem [emoji54]Mest fordi minions er med. Elsker minions jeg [emoji7][emoji23]
Opp kl 5 [emoji14]Står mannen tidlig opp?[emoji1]
Kan ikke det nei. Da blir jeg litt skuffa når det er så nære ! [emoji33]
Nææh fint men trodde ikke det. Vært der før , dyrt da også men husket ikke det var så stivt.
Etterhvert er det vel ikke særlig valg. Gjerne gå sammen i nabolag eller med venner evnt?Ja det må vel bli sånn her også[emoji4]
Vi hadde gratinerte poteter og stekt pølse igår [emoji6]Her var pølse og potetstappe![]()
Har regntøyTror det er meldt dårlig her også imorgen men prøver å ignorere det [emoji6]
Midt i sesongen da eller? Uansett fy for en pris!Hotell i Hardanger![]()
Greit da. Kjedelig om man skal sove og hører den konstantJupp, første gang jeg har hvert borti dette problemet da! Heldigvis høres den kun på badet!