♡ Skravletråd JUNI ♡

Sambo har en liste med ting han alltid kan handle når han er der så han kjøper ikke noe annet det, så ser for meg han løper inn plukker det på lista og løper ut[emoji23][emoji23]

Hihi[emoji23] men han vil i det minste ha en liste! Min nekter![emoji31] "er du klar over hvor kjedelig det er å lete etter ting?" Grrr....[emoji13]

Har nok fucket opp hele livet mitt nå![emoji31][emoji23]
Hahahaha uuuuff da! Håper virkelig ikke det.

Babyverden forum om 10 år.

Husker dere den gang RonjaR hoppa over innlegg? Den dagen skulle man tro verden ikke sto til påske !

[emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg er glad i lite ting og kjøper vi noe blir det en plastkasse til papirer vi kan ha oppe [emoji6]
Jeg er enig. Skulle ønske vi hadde myr mindre. Men har fått mannen gjennom alt sammen i kjelleren og samtlige skap i stua. Så sakte. Men sikkert :)

Dere gjør i kveld da? Jeg og ungene har vært å badet.. nå sitter jeg her å planlegger forumet til neste uke da jeg skal ha ferie.. kommer til å savne dere.
Vi kommet til å savne deg [emoji8]

Prøver å prate innleggene opp [emoji23] En unge er ute. Og en unge spiser kveldsmat. Og jeg skriver feil konstant og må rette på alt ! [emoji13]

Kb fikk en spinnee med lys i dag
Han sa nemlig fra til mammaen til ei inklassen i gør at noen av de andre jentene ikke var hyggelig mot henne å at han var lei av det, for han ville bare hun skulle ha det bra [emoji173][emoji173]

Ååh....herlig gutt du har![emoji7][emoji173]️

Back
Topp