>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Holy shit! Skjer det noe spesielt den dagen siden prisen var så drøy? [emoji33]Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holy shit! Skjer det noe spesielt den dagen siden prisen var så drøy? [emoji33]Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Jeg har det heldigvis ikke på det... For noen dager har dere jo nesten skravlet 6000 innlegg her før jeg kobler på om kvelden så da hadde jeg jo aldri fått lagt meg[emoji23][emoji23]Leser alt jeg[emoji23]
Men så har jeg tvangstanker da[emoji12]
Oh yes[emoji16][emoji41][emoji295]️Det hadde vært fantastisk[emoji1]
Holdt på enda du da [emoji23]Jeg har det heldigvis ikke på det... For noen dager har dere jo nesten skravlet 6000 innlegg her før jeg kobler på om kvelden så da hadde jeg jo aldri fått lagt meg[emoji23][emoji23]
Sambo har en liste med ting han alltid kan handle når han er der så han kjøper ikke noe annet det, så ser for meg han løper inn plukker det på lista og løper ut[emoji23][emoji23]Mannfolket her nekter å handle noe som helst!![emoji33]
Er visst sååååå kjedelig!
Sånn gjør jeg på ikea [emoji23]Sambo har en liste med ting han alltid kan handle når han er der så han kjøper ikke noe annet det, så ser for meg han løper inn plukker det på lista og løper ut[emoji23][emoji23]
Både ja og nei[emoji23] bor i Sandefjord så har ferga til Sverige, men den tar 21,5 timer [emoji23] men sambo jobber en del i Østfold [emoji6][emoji6]Forresten, bor dere i nærheten av grensa?[emoji4]
Nei det er ikke det [emoji16]Nå er det jammen ikke langt igjen til 17 000 innlegg..
Ååå, det hørtes godt ut [emoji16][emoji6]Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Hvor da?Fikk litt hakeslepp. 1 natt hotell 3400!!
Vi får prøve hvertfallDet kan det.![]()
Ja da er det godt med vind [emoji6]Her er det 24 grader[emoji2] litt vind men det er bare deilig[emoji12]
Ja. Mrn må tas litt opp da skravlinga. Syns det ble rolig nå jegVi får prøve hvertfall
Ja, trur ofte de glemmer at vi ikke kan alle lege ord... Eller snakker i store ord fordi vi ikke skal forstå helt...Jupp. Men hu ene der ute fikk høre det. Og ble tusen ganger bedre. Intetandende meg og de sa hu hadde bilyd på hjertet. Måtte på en avd å ta prøver. Hu sa ingenting og forventa jeg skulle vite. Og da fikk jeg panikk i heisen og hylte og gråt. Sa vel også at jeg vet faktisk ikke hva det betyr. Jeg hadde null anelse og sånn de snakka hørtes det ut som alt var galt. Kom vel også ut at jeg hata å være der osv [emoji23][emoji23]
Hu var jo fantastisk etterpå da [emoji87][emoji23] Så forklarende og oppmuntrende. Kanskje hu også trengte en wakeupcall da![]()
Det er jo koseligere med sol enn regn! Helt klart!Håper regnet uteblir. Har fri i morgen med barn. Vil ut å gå tur på en sti![]()
Hehhe... Så sant så sant[emoji23][emoji23]Også klarer man ikke la være heller.
Kunne like gjerne stått DONT PUSH THE BUTTON
Kan ikke la være [emoji23]
Det gjør vi nokSiden vi skal skravle 3,5k innlegg på foruemt på 6 timer, så... vel, da dytter vi vel denne over grensen for mål 3 i kveld?
Ja. Humøret mitt er hvertfall mye bedreDet er jo koseligere med sol enn regn! Helt klart!