♡ Skravletråd JUNI ♡

Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Ååå, det hørtes godt ut [emoji16][emoji6]

Jupp. Men hu ene der ute fikk høre det. Og ble tusen ganger bedre. Intetandende meg og de sa hu hadde bilyd på hjertet. Måtte på en avd å ta prøver. Hu sa ingenting og forventa jeg skulle vite. Og da fikk jeg panikk i heisen og hylte og gråt. Sa vel også at jeg vet faktisk ikke hva det betyr. Jeg hadde null anelse og sånn de snakka hørtes det ut som alt var galt. Kom vel også ut at jeg hata å være der osv [emoji23][emoji23]

Hu var jo fantastisk etterpå da [emoji87][emoji23] Så forklarende og oppmuntrende. Kanskje hu også trengte en wakeupcall da :)
Ja, trur ofte de glemmer at vi ikke kan alle lege ord... Eller snakker i store ord fordi vi ikke skal forstå helt...
Men godt hu fikk en oppvekker..

Da farmor var på sykehuset spurte jeg tilslutt om han legen følte seg bedre enn oss når han brukte så store og fine ord, og ikke ord som normale mennesker skjønner... Han kikka rart på meg og sa la meg forklare... Viste seg at det var overhodet ikke gode nyheter! Så glad jeg ble sur å spurte, for da han snakket med farmor hadde ikke hu forstått noe av det..

Siden vi skal skravle 3,5k innlegg på foruemt på 6 timer, så... vel, da dytter vi vel denne over grensen for mål 3 i kveld?

Back
Topp