>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så flink du erIkke mye, tenker å gå ut med ungene, har laget ferdig middagen og ryddet her samt vasket.
Må bare ta av tid i vaskerommet imorgen så vi er klare for tur fredag [emoji4]
Du gjør da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du erIkke mye, tenker å gå ut med ungene, har laget ferdig middagen og ryddet her samt vasket.
Må bare ta av tid i vaskerommet imorgen så vi er klare for tur fredag [emoji4]
Du gjør da?
Så bra! Ikke godt med migrenen !Takk, er bedre nå[emoji2]
Ja. Masse som læres å like med tiden. Godt smaksløkene forandrer segSå bra det endret seg[emoji2]
Haha uff ja. Føler meg grusomt slem til tider altså. Men han er så tung å prate med. Spesielt alene. Han er flink med barna da. Eller lar de jo bare få viljen helst. Og jeg hjelper når jeg kan. Men tung!Hehe[emoji23] hurra for mye jobb[emoji12]
Såååå viktig [emoji1]Powernap er viktig [emoji6]
Er så lei meg for at de ikke leverer her [emoji24]Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
God dag [emoji4]God morgen. Hvordan har morgenen deres vært? Her er det en rolig start på en hjemmedag. Herlig!![]()
Da har du virkelig vært effektiv! Ikke verst! Ferdig med fasten nå?God dag [emoji4]
Hvert en fin morgen, fikk lagd middagen idag og ordnet leiligheten samt vasket kjøkken [emoji4] mer effektiv når jeg kan spise vanlig.
Vanlig og vanlig, det er et patent på den, av god grunn da siden den fungerer mye bedre enn alt annet jeg har prøvd og den er super lett å bruke [emoji4]Er det bare helt vanlig fotkrem??
Sånn skulle jeg hatt [emoji16]
De leverer utrolig nok her. Men ikke berlinerboller med det inni [emoji33][emoji33][emoji23]Er så lei meg for at de ikke leverer her [emoji24]
Det målet burde vi klare lett [emoji4]Nå er det jammen ikke langt igjen til 17 000 innlegg..
Var på tide [emoji28] blir så sykt mye svada av å skulle finne på 200 nye tråder [emoji28]120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()
Ja utrolig nok [emoji4] og du?Sovet godt?
Kan hende det tar seg opp idag da [emoji4]Igår og idag er det rolig[emoji2]
Merker jeg er glad det ikke fins noe sånt her ja [emoji4]Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Prøver ihvertfall [emoji4]Så flink du er![]()
Åh.. leverer de til hotellrom eller..? [emoji28]De leverer utrolig nok her. Men ikke berlinerboller med det inni [emoji33][emoji33][emoji23]
Det hørtes bedre ut også [emoji6]120 tråder om dagen må vi ha sier Tamara. Hu har senka kravet der![]()