Basseng hørtes herlig ut!Rolig start her også[emoji2] to gutter hjemme pga stengt SFO, de har stort sett bodd i bassenget siden vi sto opp[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Basseng hørtes herlig ut!Rolig start her også[emoji2] to gutter hjemme pga stengt SFO, de har stort sett bodd i bassenget siden vi sto opp[emoji23]
Er det bare helt vanlig fotkrem??Footmender, dessverre ikke i Norge
Jeg har egentlig helt forferdelig føtter, mye hardt hud osv men etter jeg begynte med den er endelig føttene mine normale! [emoji4] må nesten kjøpe noen fine sandaler for føler ikke jeg må gjemme dem lengre [emoji16].
Sånne dager hos dere også nå ja... Det er slitsomt.. Glad jeg bare jobber ut meste uke [emoji6]Dette blir en lang dag på jobb
Kun 2 stk, har kjøkkenet å skal lage varm mat og jeg har sovet lite
Høres så deilig ut [emoji16]Rolig start her også[emoji2] to gutter hjemme pga stengt SFO, de har stort sett bodd i bassenget siden vi sto opp[emoji23]
Jupp er detÆsj så dumt![]()
Planer for dagen?God morgen [emoji4]
Sovet godt?God morgen Kengu [emoji16]
Hørtes digg utGod morgen! Fått sovet 9 timer uten dopause, det er ikke verst når man er tilnærmet høygravid [emoji28]
Blir å vaske klær, rydde kjøkken. Og sortere litt barneleker vi har arvet, for å se hva som kan jo loftet i første omgang[emoji4] du da? [emoji4]Planer for dagen?
Så koselig da [emoji23] Men ugh kjedelig også [emoji85]
Har det sånn emd svigerfar da. Jeg hater å besøke han. Alt som skjer er prating om totalt uinteressante ting... Og jeg sitter og nikker [emoji23]
Det hørtes jo såååå godt ut [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] godt jeg ikke har bestilt noe derfra ennå.. Vurderte det i helga, men det gikk i glemmeboka [emoji23][emoji23]Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Går ofte fly da. Rop ut. Henter deg på Sola jeg [emoji23]
Bedre i dagHeldigvis. Tenkte gjerne en tur til mamma snart da
Basseng hørtes herlig ut!Godt med en rolig start, man løper nok etter klokka uansett
![]()
Høres så deilig ut [emoji16]
Ikke sååå varmt her. Blåser en del..
Er da ofte tempo nå også syns jeg da [emoji13]Har vært tempo her tidligere i måneden ja[emoji2]
Nå er det jammen ikke langt igjen til 17 000 innlegg..
Virker nesten sånn siden ingen andre klør [emoji54]Haha, ja de har nok planlagt å terrorisere deg[emoji23]