♡ Skravletråd JUNI ♡

Rolig start her også[emoji2] to gutter hjemme pga stengt SFO, de har stort sett bodd i bassenget siden vi sto opp[emoji23]
Basseng hørtes herlig ut! :) Godt med en rolig start, man løper nok etter klokka uansett ;)

Footmender, dessverre ikke i Norge

Jeg har egentlig helt forferdelig føtter, mye hardt hud osv men etter jeg begynte med den er endelig føttene mine normale! [emoji4] må nesten kjøpe noen fine sandaler for føler ikke jeg må gjemme dem lengre [emoji16].
Er det bare helt vanlig fotkrem??
Sånn skulle jeg hatt [emoji16]

Så koselig da [emoji23] Men ugh kjedelig også [emoji85]

Har det sånn emd svigerfar da. Jeg hater å besøke han. Alt som skjer er prating om totalt uinteressante ting... Og jeg sitter og nikker [emoji23]

Det er pain![emoji23] har "heldigvis" svigers 4 timer unna[emoji39]

Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]

Tips som ikke bør følges- avhengighetsskapende! Bestilte litt luksus på døren i helgen fra morgenlevering.no... for å si det sånn: ikke finn på å bestille de små berlinerbollene fylt med nougat...[emoji85][emoji7]h-e-r-r-e-g-u-d så gode! Nå har jeg dilla...[emoji849]
Det hørtes jo såååå godt ut [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] godt jeg ikke har bestilt noe derfra ennå.. Vurderte det i helga, men det gikk i glemmeboka [emoji23][emoji23]

Last edited:
Back
Topp