Jepp, garden var på besøk.
De er imponerende flinke[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, garden var på besøk.
Veldig god natt! Husker så vidt at jeg satte klørne i samboeren for å få han til å stå opp. Vekkerklokka hans slutta å ringe da iallefall [emoji28]God morgen [emoji4] det er digg da[emoji16][emoji106] tenker det var en god natt da[emoji16]
Siden stemningen erhvilkedag rett og slett legger jeg meg. Jeg er for trøtt til å virke uansett
Er med på den planen ja
De gjorde vel alle. Så derfor legger jeg meg likegodt. Og er klar for ny runde i morgen
Stille her i kveld
Endelig kommet inn døra jeg
Hei jenter [emoji171] Får snike innom å hilse på i kveld også vel. Har dere hatt en fin dag?
Hehe.. Godt det da[emoji16][emoji16]Veldig god natt! Husker så vidt at jeg satte klørne i samboeren for å få han til å stå opp. Vekkerklokka hans slutta å ringe da iallefall [emoji28]
Natta folkend
Hehe! [emoji28]Hehe.. Godt det da[emoji16][emoji16]
Jeg lå å hørte på vekkerklokka, jeg sovna på sofan i natt så hørte den bare fra stua[emoji23] orka ikke å gå inn i vekke han[emoji23] men han er ikke hjemme så kom seg opp[emoji23]
Æsj. Legger meg. For nå er ermene på bolen. Og jeg er klar for å begynne på diagram en. Begynner jeg der, kommer jeg aldri i seng. Natta alleSes i morgen tidlig. Håper alle er klare for en ny og fin dag da
![]()
Tja nå nei [emoji13]men er ofte såpass at jeg ikke får fulgt med i det hele tatt
Jo takk. Dine planer ?God morgen. Nyt dagen![]()
Tror de bare hater meg og elsker å plage meg vurderer å ta allergimedisin [emoji54]
Kos deg med detGod morgen [emoji4] hjemme dag her åsså.. Håper å få gjort litt her hjemme og skravla litt i forum i dag [emoji16]
Jeg er i seng rekord tidlig og selvsagt er lillegutt halvveis våken og jeg venter bare på at han skal sovne igjen
Good morgen
Dette blir en lang dag på jobb
Kun 2 stk, har kjøkkenet å skal lage varm mat og jeg har sovet lite