>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sove godt. Vi er snart i mål med mål 3 ogsåNatta folkend
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godt. Vi er snart i mål med mål 3 ogsåNatta folkend
Er bra detSove godt. Vi er snart i mål med mål 3 ogsåIkke mye igjen der gitt
![]()
Liker snikinga di [emoji8] Helt grei dag. Tung og tett enda i hodet. Men fått slappa av. Kun handling. Og det var derimot tungt.
Men jeg og minste fikk lest ut Vaiana boka fra Disneyklubben i dag. Og den likte hu veldig godtDer er kosen da. I armkroken min og hører på.
Du da? Hvordan er formen og har dagen din vært grei?
Strikker nå da. Så kommer innom litt mellom omgangene [emoji23]
Når jeg strikker [emoji14] En omgang rundt på gensern. Strikker til dattera til venninne av megMå innom [emoji8][emoji8] Ysj? Det er ikke noe ålreitGodt du har fått slappet av litt.
Så hyggelig med slike stunder. Deilig det. Vi har overraskende nok byttet pupp med flaske med god effekt. Jeg er overrasket. Savner kosen, men hun beit meg så mye...
Dagen vært ok, sov ikke i natt, men men. Skal ta en smertestillende nå før jeg køyer.
Hvilke omganger?![]()
Når jeg strikker [emoji14] En omgang rundt på gensern. Strikker til dattera til venninne av megHihi. Ikke tenke koffert nå liksom [emoji23]
Nei. Men blir vel bedre snart da. Forkjølelse varer vel ikke for lenge det.
Så bra da med god effekt. Ingenting som er bedre. Noe trist er det jo. Men biting er grusomt ! [emoji85]
Hahah. Tenker for koffert jeg ... [emoji23] Alltid.Hahaha. Tenkte ikke koffert før du sa det [emoji23] Men det hadde vært morsomt. Du er flink da!
Håper du slipper billig unna. Finnes ikke så mye verre i tillegg til hodepine. Snakket mer med legen?
Hun sover nesten bedre uten amming :O
Bra hu sovet godt da i det minste. Du har vært rågod [emoji123]Hahaha. Tenkte ikke koffert før du sa det [emoji23] Men det hadde vært morsomt. Du er flink da!
Håper du slipper billig unna. Finnes ikke så mye verre i tillegg til hodepine. Snakket mer med legen?
Hun sover nesten bedre uten amming :O
Vel. Jeg bare orket ikke mer. Nå våkner hun ikke engang når jeg legger meg. Bare sover videre.Bra hu sovet godt da i det minste. Du har vært rågod [emoji123]
Litt herlig også vel? Må bare bli litt vant med det gjerneVel. Jeg bare orket ikke mer. Nå våkner hun ikke engang når jeg legger meg. Bare sover videre.
Jeg skal innrømme at jeg føler meg fri. Forstå meg rett, men altså. Nå kan mannen legge lettere, hun sovner fortere, han kan trøste like bra osv. Hun ber om flaske, ikke pupp. Under en uke siden jeg sa stopp. Flink jente [emoji171]Litt herlig også vel? Må bare bli litt vant med det gjerne![]()
Kjempeherlig. Og ja. Skjønner hva du menerJeg skal innrømme at jeg føler meg fri. Forstå meg rett, men altså. Nå kan mannen legge lettere, hun sovner fortere, han kan trøste like bra osv. Hun ber om flaske, ikke pupp. Under en uke siden jeg sa stopp. Flink jente [emoji171]
Tja nå nei [emoji13]men er ofte såpass at jeg ikke får fulgt med i det hele tattSynes du det er masse liv her?![emoji33]
Tror de bare hater meg og elsker å plage meg vurderer å ta allergimedisin [emoji54]Au da[emoji31] aldri fått myggstikk jeg! Er ikke attraktiv nok[emoji12]
God natt [emoji4]Hei jenter [emoji171] Får snike innom å hilse på i kveld også vel. Har dere hatt en fin dag?
Håper du fikk en god natt [emoji4]Æsj. Legger meg. For nå er ermene på bolen. Og jeg er klar for å begynne på diagram en. Begynner jeg der, kommer jeg aldri i seng. Natta alleSes i morgen tidlig. Håper alle er klare for en ny og fin dag da
![]()
God natt [emoji171]God natt [emoji4]
Hvert en fin dag her med klubb dager på jobb så fikk kjøpt div til en god rabatt [emoji6]
Endelig har jeg verdens beste fotkrem igjen! Koster 300 så greit å kjøpe på sånne dager [emoji6]
Hadde du en fin dag?
Jaa. Veldig deilig [emoji171][emoji171]Kjempeherlig. Og ja. Skjønner hva du mener![]()
Footmender, dessverre ikke i NorgeGod natt [emoji171]
Hvilken fotkrem?![]()
Hatt en fin dag![]()