♡ Skravletråd JUNI ♡

Liker snikinga di [emoji8] Helt grei dag. Tung og tett enda i hodet. Men fått slappa av. Kun handling. Og det var derimot tungt.

Men jeg og minste fikk lest ut Vaiana boka fra Disneyklubben i dag. Og den likte hu veldig godt :) Der er kosen da. I armkroken min og hører på.

Du da? Hvordan er formen og har dagen din vært grei?

Strikker nå da. Så kommer innom litt mellom omgangene [emoji23]

Må innom [emoji8][emoji8] Ysj? Det er ikke noe ålreit :( Godt du har fått slappet av litt.

Så hyggelig med slike stunder. Deilig det. Vi har overraskende nok byttet pupp med flaske med god effekt. Jeg er overrasket. Savner kosen, men hun beit meg så mye...

Dagen vært ok, sov ikke i natt, men men. Skal ta en smertestillende nå før jeg køyer.

Hvilke omganger? :D

Må innom [emoji8][emoji8] Ysj? Det er ikke noe ålreit :( Godt du har fått slappet av litt.

Så hyggelig med slike stunder. Deilig det. Vi har overraskende nok byttet pupp med flaske med god effekt. Jeg er overrasket. Savner kosen, men hun beit meg så mye...

Dagen vært ok, sov ikke i natt, men men. Skal ta en smertestillende nå før jeg køyer.

Hvilke omganger? :D
Når jeg strikker [emoji14] En omgang rundt på gensern. Strikker til dattera til venninne av meg :D Hihi. Ikke tenke koffert nå liksom [emoji23]

Nei. Men blir vel bedre snart da. Forkjølelse varer vel ikke for lenge det.

Så bra da med god effekt. Ingenting som er bedre. Noe trist er det jo. Men biting er grusomt ! [emoji85]

Når jeg strikker [emoji14] En omgang rundt på gensern. Strikker til dattera til venninne av meg :D Hihi. Ikke tenke koffert nå liksom [emoji23]

Nei. Men blir vel bedre snart da. Forkjølelse varer vel ikke for lenge det.

Så bra da med god effekt. Ingenting som er bedre. Noe trist er det jo. Men biting er grusomt ! [emoji85]

Hahaha. Tenkte ikke koffert før du sa det [emoji23] Men det hadde vært morsomt. Du er flink da!

Håper du slipper billig unna. Finnes ikke så mye verre i tillegg til hodepine. Snakket mer med legen?

Hun sover nesten bedre uten amming :O

Hahaha. Tenkte ikke koffert før du sa det [emoji23] Men det hadde vært morsomt. Du er flink da!

Håper du slipper billig unna. Finnes ikke så mye verre i tillegg til hodepine. Snakket mer med legen?

Hahah. Tenker for koffert jeg ... [emoji23] Alltid.

Satser på det ja :) Får hvertfall hvile nå til fredag.

Skal til legen på torsdag. Får vi se hvor langt hu kommer da [emoji23]

Bra hu sovet godt da i det minste. Du har vært rågod [emoji123]

Æsj. Legger meg. For nå er ermene på bolen. Og jeg er klar for å begynne på diagram en. Begynner jeg der, kommer jeg aldri i seng. Natta alle :) Ses i morgen tidlig. Håper alle er klare for en ny og fin dag da :)

Litt herlig også vel? Må bare bli litt vant med det gjerne :)
Jeg skal innrømme at jeg føler meg fri. Forstå meg rett, men altså. Nå kan mannen legge lettere, hun sovner fortere, han kan trøste like bra osv. Hun ber om flaske, ikke pupp. Under en uke siden jeg sa stopp. Flink jente [emoji171]

Jeg skal innrømme at jeg føler meg fri. Forstå meg rett, men altså. Nå kan mannen legge lettere, hun sovner fortere, han kan trøste like bra osv. Hun ber om flaske, ikke pupp. Under en uke siden jeg sa stopp. Flink jente [emoji171]
Kjempeherlig. Og ja. Skjønner hva du mener :D

Hei jenter [emoji171] Får snike innom å hilse på i kveld også vel. Har dere hatt en fin dag?
God natt [emoji4]
Hvert en fin dag her med klubb dager på jobb så fikk kjøpt div til en god rabatt [emoji6]
Endelig har jeg verdens beste fotkrem igjen! Koster 300 så greit å kjøpe på sånne dager [emoji6]

Hadde du en fin dag?

Æsj. Legger meg. For nå er ermene på bolen. Og jeg er klar for å begynne på diagram en. Begynner jeg der, kommer jeg aldri i seng. Natta alle :) Ses i morgen tidlig. Håper alle er klare for en ny og fin dag da :)
Håper du fikk en god natt [emoji4]

Jeg er i seng rekord tidlig og selvsagt er lillegutt halvveis våken og jeg venter bare på at han skal sovne igjen

God natt [emoji4]
Hvert en fin dag her med klubb dager på jobb så fikk kjøpt div til en god rabatt [emoji6]
Endelig har jeg verdens beste fotkrem igjen! Koster 300 så greit å kjøpe på sånne dager [emoji6]

Hadde du en fin dag?
God natt [emoji171]
Hvilken fotkrem? :D

Hatt en fin dag :)

God natt [emoji171]
Hvilken fotkrem? :D

Hatt en fin dag :)
Footmender, dessverre ikke i Norge

Jeg har egentlig helt forferdelig føtter, mye hardt hud osv men etter jeg begynte med den er endelig føttene mine normale! [emoji4] må nesten kjøpe noen fine sandaler for føler ikke jeg må gjemme dem lengre [emoji16].

Back
Topp