Men var bare jeg som så det, så var nok bare tapatalken som ikke oppdaterte seg [emoji6]
Tapataklen oppdaterer seg liksom ikke nei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men var bare jeg som så det, så var nok bare tapatalken som ikke oppdaterte seg [emoji6]
Huff, sånt er slitsomt.
Her kom frøkna 6, en time før vi trengte stå opp. Hun så pappan sin, som skulle på jobb, og da var det gjort. Og så kom storebror 6.30...
Jeg var rimelig muggen, så da gikk storebror [emoji23]
Frøkna gikk ut ikke lenge etterpå, de gikk på stua. Jeg stura i senga en halvtime til [emoji23]
Men er så slitsomt når det blir sånn. Tidligere seng på meg også i kveld...
Hihi, funnet dem nå da? Hva sa de?Lurer på når ungene finner spinnerene. Ligger bare på sofaen, men det er ikke den sofaen de vanligvis sitter i, de bruker den ved TVen
Haha, ja etterhvertHåper du sovna da
Ja det er iallefall hviledag på meg [emoji23][emoji6]Jeg tenker at i dag er hviledag gitt. Mangler 120 tråder også [emoji23]
Hviledag er helt ok for meg. Jeg trenger å se litt tv i kveld [emoji23]Såpass ja.
Jeg tror folk er slitne og flere signaliserte at de ikke hadde tid eller ork i dag/kveld så en hviledag kan være greit kanskje? Jeg har ikke sett på tallene i der hele tatt da
Ikke tell med meg i kveld [emoji6]
Meg også. Vil se på tv i kveld [emoji23] Uten å lure på hva jeg egentlig så [emoji14]Ja det er iallefall hviledag på meg [emoji23][emoji6]
Verste er det ble spagetti og pølse [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Så veldig også. Vi er supermann i forkledning
Joooo. Når jeg kjøpte så mye annet snadder. Så ble det det jeg hadde ifra før av [emoji23]Det er jo ikke verst[emoji23]
Tror ikke jeg heller gitt.
Haha, samme her [emoji23]Meg også. Vil se på tv i kveld [emoji23] Uten å lure på hva jeg egentlig så [emoji14]
Hu er så morsom atte [emoji28] Men hu er gullende god og fantastisk med unga![]()
Mmm kos. Unga fikk egen skål
![]()
Vært opptatt og ikke skravlet i dag![]()
Fin dag hersnart serie og toast
![]()
Jeg tenker at i dag er hviledag gitt. Mangler 120 tråder også [emoji23]
Hahaha ikke sant. Tror faktisk jeg skal finne strikketøyet... [emoji1][emoji1]Haha, samme her [emoji23]
Veldig heldig. Du da?Du er heldig[emoji173]️