Imponerende.
Nå skal jeg hoppe over for greier ikke holde tritt
Ikke vanskelig å holde tritt idag[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imponerende.
Nå skal jeg hoppe over for greier ikke holde tritt
Nå har jeg vært på gjenvinningsstasjonen, og handla litt mat. Etter jeg kom hjem har jeg vaska klær, satt på oppvaskmaskina og endelig fått vaska vegger og gulv på badet. Så skal samboeren få hjelpe meg å montere stellebordet på badet i dag.. da får jeg endelig flytta litt utstyr ut fra barnerommet [emoji4] nå faller ting endelig litt mer på plass, jeg er høygravid om en uke så det er på tide nå syns jeg [emoji4]
Tror ikke jeg heller gitt.Tror ikke dagen idag har vært så bra[emoji849]
Hu er så morsom atte [emoji28] Men hu er gullende god og fantastisk med ungaHaha, så herlig da[emoji23]
Har sletta flere på fb pga slike ting. De har heller ikke forstått at rasistiske ting de deler eller ting de kommenterer kan I det lange løp også gå utover ungene mine og meg
Var herligDet så fresht og godt ut!![]()
Var herligAlltid godt med oppkutta frukt. Nesten som snop det
![]()
Man trenger ikke ta hensyn til verken småsteiner og slikt inni da. Det er bonusen. Det er bare å spise oppMerkelig så mye bedre den frukten er når man skjærer den opp![]()
Man trenger ikke ta hensyn til verken småsteiner og slikt inni da. Det er bonusen. Det er bare å spise opp![]()
Det gjør det ikke gittNytter ikke å rydde når barna er hjemme eller våkne[emoji12]
Se der jaVært opptatt og ikke skravlet i dag![]()
Den gjengen kan marsjere. Spille. Og imponereSe der ja![]()
Virkelig!Den gjengen kan marsjere. Spille. Og imponere
Ferdig om to og en halv time. Og et kvarter....
Er så stille her nå så drister meg inn her. Har gjort alt som kan gjøres, og det er ikke en kunde å se på lang avstand...
Yes, nå har kidsa endelig sommerferie!