>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha ja. For jeg må fremdeles gjøre alt med barna når jeg er syk. Når mannen er syk legger han seg og er i fred til han er frisk.Nei det hadde vært utrolig kjedelig[emoji39]
Ganske urettferdig fordeling gitt [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. For jeg må fremdeles gjøre alt med barna når jeg er syk. Når mannen er syk legger han seg og er i fred til han er frisk.Nei det hadde vært utrolig kjedelig[emoji39]
Ja. Supergøy da. Vært litt rolig i dag da. Men håper vi har fått til en del innlegg nå da. Har ikke lyst å sitte i kveld som andre kvelder [emoji23]Da er det moro[emoji1] skrive uten stans!
Har sletta flere på fb pga slike ting. De har heller ikke forstått at rasistiske ting de deler eller ting de kommenterer kan I det lange løp også gå utover ungene mine og megJa det er nettopp det...Jeg kan miste troen på en del mennesker ved å kikke innom kommentarfelt og blokkere innholdet fra enkelte på vennelisten min på fb, men av og til er det som en togulykke og en klarer bare ikke å se bort [emoji51]
Ja. Men hu er fryktelig morsom full også.Får jo håpe på det[emoji12]
Imponerende.Gjorde jo det
Det er der enkleste [emoji14]Imponerende.
Nå skal jeg hoppe over for greier ikke holde tritt
Gi meg styrke til å holde ut 7 timer på jobb. Føler meg skikkelig grinete...
Tusen takk søte du [emoji8]
Det er rolig her !
Får vel kle på meg... Går enda i pysjamas. Så får kle meg og handle litt. Finne ut hva middag blir gitt
Sjekket alt jeg
Håper dagen har gått fint[emoji2]
Jobb
Trening med kb
Veldig! Trøndersk sommervær..
Hahaha neeei. Om man ikke lurer de også. De måtte fint gå med søppel og klær i går
100 innlegg til i denne tråden, så er vi på 16000 [emoji108]
Tett og tung i hodet. Var utslitt etter handlinga [emoji42]Hvordan er formen?[emoji4]
Ja. Tror gjerne 6000 er utafor i dag gittVeldig rolig?![emoji31]