>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig kjekk underholdning [emoji14]Hehe kos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig kjekk underholdning [emoji14]Hehe kos deg
Styrke sendes ! Håper det går bedre enn du tror [emoji170]Gi meg styrke til å holde ut 7 timer på jobb. Føler meg skikkelig grinete...
Prøve blir friskere så jeg kan gå på jobb. Så lagt meg i senga igjen. Seng er godt når man ikke er friskOrdner seg raskete da
![]()
God morgen jenter
Hvordan gikk det i går, klarte man det?
Jada, det er sant som de sier at man ikke blir arbeidsledig med hus [emoji28]
Tusen takk søte du [emoji8]Masse god bedring til deg[emoji173]️
Må se gjennomSå flink du er. Hopper glatt over når det er for langt![]()
Det er vi ikkeJa. Da er vi jammen ikke langt i fra målet vårt ! [emoji1]
Takk for detHa en kjempedag på jobb kengu ! [emoji274]
Uff daJa, men litt pes. Og jeg var oppe altfor lenge
Trøtt.
Oj kom kjapt da
Takk for detGod morgen . God vakt
Klarer ikke. Blir for mye innimellom. Å gå gjennom 20 sider er greit. Å gå gjennom 100 skjer ikke [emoji23]Må se gjennom
Herlig. Får ikke håpe vi får denne neste mnd når felles ferien er da [emoji23][emoji23]Det er vi ikke
Ja, det er ei spennende tid framover [emoji4]Så brablir spennende å se fremover da når oppdragene begynner å ramle inn
![]()
Ingen fare med det, har tatt en liten lur allerede i dag [emoji28]Du har dermed nok å gjøre kan jeg tenke meg, husk å slapp av også da [emoji4]
Må bare minnes på det ja ser jeg [emoji108]Åja. Det er jo også veldig godt. Det har jeg også gjort innimellomJeg har ikke vært så ille som jeg innbilte meg [emoji23]