Sjekket alt jeg700 innlegg![emoji1] hoppet over de fleste[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket alt jeg700 innlegg![emoji1] hoppet over de fleste[emoji6]
Klart detGadd du lese alt!![emoji12]
Takk for detGod morgen[emoji1]
Ha en flott vakt!
JobbGod morgen jenter[emoji1]
Planer idag?
Skal ikke stole blindt på pannetermometer når det kommer til ungen sin helse nei. [emoji28]Bør jo teste ift et skikkelig termometer i alle fall.. [emoji14]
JaMå bare minnes på det ja ser jeg [emoji108]
Streamer du det? Hvor isåfall? Er på leting etter noe å se på mens jeg sitter hjemme [emoji108]Begynte på nytt på Criminal Minds [emoji85][emoji7]
Gjorde jo detOg du tenker å gå igjennom dem? [emoji54]
He he neiHerlig. Får ikke håpe vi får denne neste mnd når felles ferien er da [emoji23][emoji23]
Vanskelig å se på et bilde, men her høljer det ned i dag! Mellom trærne der ser jeg sjøen til vanlig, men ikke i dag pga regnet [emoji28]![]()
God morgenble plutselig opptatt i går. Overtid på jobb og tidlig på jobb i dag =3 timer og 15 minutter søvn [emoji23] lurer på hvor lenge det går før jeg ikke fungerer i dag [emoji23]
Joda. De visste det og har sjekka posten spent de siste dagene men posten kom veldig sent i går så vi hentet den ikke før de hadde lagt seg (var ikke kommet 1730)
Ikke så ryddig her akkurat får ta litt når småtrolla er levert![]()
Veldig! Trøndersk sommervær..Grått og trist hos dere[emoji13]
Nei altså.. Han og [emoji14]Skal ikke stole blindt på pannetermometer når det kommer til ungen sin helse nei. [emoji28]
NetflixStreamer du det? Hvor isåfall? Er på leting etter noe å se på mens jeg sitter hjemme [emoji108]
Uff nei. Har ferie da gitt. Skal ikke glemme dere. Men fokuset blir familien da og håper på godt værHe he nei
Hahaha neeei. Om man ikke lurer de også. De måtte fint gå med søppel og klær i gårNytter ikke å rydde når barna er hjemme eller våkne[emoji12]
Yay [emoji3]Netflix![]()