God morgenGod morgen jenter
Hvordan gikk det i går, klarte man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen jenter
Hvordan gikk det i går, klarte man det?
Mhm deilig detSå bra.![]()
Jeg må opp og røre på meg uansett, ellers blir det full låsning som varer resten av dagen.. Har testa litt forskjellig nå etter å hatt bekkenløsning siden uke 19. Er i uke 33 nå.Hahaha. Mannen kunne bare drømme jeg gjorde sånt på morgen med bekkenløsninga. Han måtte ordne alt. Seg og ungen.
Syns du er kjempegod da [emoji1]
Jada, det er sant som de sier at man ikke blir arbeidsledig med hus [emoji28]Da har du litt å pusle med idag[emoji1]
Helt sant det da. Man kjenner kroppen ens best uansett. Og det som funka for en, funker gjerne ikke for den andreJeg må opp og røre på meg uansett, ellers blir det full låsning som varer resten av dagen.. Har testa litt forskjellig nå etter å hatt bekkenløsning siden uke 19. Er i uke 33 nå.
Vi har jo ikke barn fra før (bare katt [emoji56]) så da kan jeg likså godt bruke litt tid på å glede han på morgenen [emoji4]
Han takler ikke ferdigsmurt mat (flaks for meg) så jeg pakka ned brødskiver og pålegg til han bare. Noen morgener lager jeg f.eks omelett eller skjærer opp litt agurk og sånt i tillegg. Men han blir mest fornøyd hvis vi har hatt salat til middag så han får med seg det til lunsj. Jeg lager matpakke til meg selv når jeg er i jobb, så da er det hyggelig å lage til han også. Skal vel oppgradere til 3 matpakker neste sommer når jenta begynner i bhg [emoji4]Helt sant det da. Man kjenner kroppen ens best uansett. Og det som funka for en, funker gjerne ikke for den andre![]()
Hva du smører for noe godt da?
Hørtes jo veldig greit ut da. Min måtte ha ferdigsmurt og da gikk det mye dilletid [emoji14] Salat jeg helt enig med. Når pastasalat lages. Lager jeg mye av den grunn at både barn og vi voksne tar med ossHan takler ikke ferdigsmurt mat (flaks for meg) så jeg pakka ned brødskiver og pålegg til han bare. Noen morgener lager jeg f.eks omelett eller skjærer opp litt agurk og sånt i tillegg. Men han blir mest fornøyd hvis vi har hatt salat til middag så han får med seg det til lunsj. Jeg lager matpakke til meg selv når jeg er i jobb, så da er det hyggelig å lage til han også. Skal vel oppgradere til 3 matpakker neste sommer når jenta begynner i bhg [emoji4]
Det gjør jeg også, ekstra gøy når mannen blir så takknemlig for å spise noe annet enn brødskiver til lunsj [emoji28]Hørtes jo veldig greit ut da. Min måtte ha ferdigsmurt og da gikk det mye dilletid [emoji14] Salat jeg helt enig med. Når pastasalat lages. Lager jeg mye av den grunn at både barn og vi voksne tar med oss![]()
Men det er godt. Evnt lasagne er godt kaldt også. Hjemmelaga pizza med litt salat. Slikt er veldig greit da i en matboksDet gjør jeg også, ekstra gøy når mannen blir så takknemlig for å spise noe annet enn brødskiver til lunsj [emoji28]
Svær hage da [emoji14] Så jo veldig greit ut.Vanskelig å se på et bilde, men her høljer det ned i dag! Mellom trærne der ser jeg sjøen til vanlig, men ikke i dag pga regnet [emoji28]![]()
JeppMen det er godt. Evnt lasagne er godt kaldt også. Hjemmelaga pizza med litt salat. Slikt er veldig greit da i en matboks![]()
Ojda for en drøm og siste delen hørtes litt twilight saga sin siste kamp ut da [emoji14]
Sånne drømmer er fryktelige. Nå man føler de er så levende også
Det går nok fint. Var en drøm [emoji170]

Jada, helt grei størrelse. Satser på det bedrer seg litt etterhvert, skulle virkelig fått gjort litt i dag - men det kan vel vente til i morgen tenker jeg.Svær hage da [emoji14] Så jo veldig greit ut.
Hølja veldig i går her [emoji85] opphold og litt sol nå. Men rå vind.
Nei. En liten powernap. Ses senere. Håper været bedrer seg utover![]()
Joda. De visste det og har sjekka posten spent de siste dagene men posten kom veldig sent i går så vi hentet den ikke før de hadde lagt seg (var ikke kommet 1730)Så artig da[emoji1] og de vet ikke at du har bestilt?
Fått noe spennende i posten?Joda. De visste det og har sjekka posten spent de siste dagene men posten kom veldig sent i går så vi hentet den ikke før de hadde lagt seg (var ikke kommet 1730)
Fått noe spennende i posten?![]()
Oi det var lite søvn gitt! Lykke til med å holde deg våken i dagGod morgenble plutselig opptatt i går. Overtid på jobb og tidlig på jobb i dag =3 timer og 15 minutter søvn [emoji23] lurer på hvor lenge det går før jeg ikke fungerer i dag [emoji23]
Hva er det?