>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji33][emoji33] Hva er det jeg leser? Klarer du det da? [emoji14]700 innlegg![emoji1] hoppet over de fleste[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji33][emoji33] Hva er det jeg leser? Klarer du det da? [emoji14]700 innlegg![emoji1] hoppet over de fleste[emoji6]
God morgen alle sammen
Jobben kaller
Håper alle få en fin dag
God morgen![]()
Alle bilturer har faktisk gått fint. Merkelig nok siden minste hater bilturer. De korte er forferdelige. Tror hu tolererer de store pga hu vet hva som venter da.
Ja. Lek må vi ha. Hvem klarer holde pusten gjennom tunneller og bruer? Eldste klarer ca 1 km å holde pust om vi kjører i 80. Ellers er det litt i rykk og napp [emoji14]
Deres første.
[emoji33][emoji33] Hva er det jeg leser? Klarer du det da? [emoji14]
Jeg og svigermor er perlevenner [emoji14] Hu er akkurat som mi overbeskyttende mamma. Ovenfor meg da [emoji23] Nå har jeg kjent hu siden jeg var liten. Mødrene våre ble kjent på sykehuset når de fødte min mann og min storebror. Og siden har vi til tider hatt ferie og slikt sammen. Så vårt forhold er fantastiskOg det gikk bra?[emoji2] det hadde det nemlig ikke gjort her[emoji23]
Så bra.Ikke så verst![]()
Gikk utafor og kjente og var rå vind. Så sa nei til shorts nå da [emoji39] Heller en tynnere bukse da.Så lenge det er god temperatur hadde jeg valgt shorts[emoji1]
Det er rått. Og vi har hvor mangr dager igjen? 9? [emoji23]Det er ganske kult![emoji1]
Jeg og svigermor er perlevenner [emoji14] Hu er akkurat som mi overbeskyttende mamma. Ovenfor meg da [emoji23] Nå har jeg kjent hu siden jeg var liten. Mødrene våre ble kjent på sykehuset når de fødte min mann og min storebror. Og siden har vi til tider hatt ferie og slikt sammen. Så vårt forhold er fantastisk![]()
Hahaha. Den har ikke vi testa [emoji14] Jeg og min søster pleide telle lastebiltyper.Det høres ganske imponerende ut da, med å klare å holde pusten i en km [emoji28]
Har ikke testet så mange billeker, nå har ikke vi bil til vanlig, men "gul bil" er jo alltid populær [emoji38][emoji23]
Sommerfest på jobbenEr det barnehagefest?[emoji2]
Helt enig med deg [emoji14] Også er det litt tullete og gå for å se om du har overstiget 5 [emoji23]Vil jo skrive, ikke bare lese[emoji23]
KjempeSå herlig å ha det sånn[emoji173]️
Prøve blir friskere så jeg kan gå på jobb. Så lagt meg i senga igjen. Seng er godt når man ikke er friskGod morgen jenter[emoji1]
Planer idag?
Sovet godtGod morgen Syn[emoji1]
Ettersom jeg forsto så klarte vi det. Men over 140 innlegg for mye og over 30 tråder for mye [emoji1][emoji1][emoji123]God morgen jenter
Hvordan gikk det i går, klarte man det?