Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen![]()
Vi får de hva jeg rekker. Skal organisere unger og mat og what-not til oppmøte på skolen 1430 og ha med noen ekstra unger i bilen. Og finne parkering i kaos, gruer meg, og så skal vi på oppvisning med Garden.Åh så typisk da. Kan vedde på det de normalt gjør, skjer ikke når det forventes da. Hvile når hu hviler i dag senere da gjerne ?
Synes det jaPå tide å få brev nå da
På denne tiden av døgnet er det ikke lurt i alle fall, men da hun gjorde det var jet nå bra fart
Våkner av samboeren sin vekkerklokke, sov dårlig fra før siden hun i magen har turna etter jeg har vært på do litt tidligere. Så nå har jeg lagd kaffe og niste til mannen og frokost til meg selv. Spise litt foran tv-en nå og så kjøre til gjenvinningsstasjonen når den åpner. Hvis jeg orker å gå ut i dag, da - her regner det vannrett og blåser stiv kuling. Skal vel uansett vaske vegger og gulv på badet der han tok bort badekaret i går [emoji108]
Veldig faktisk. Våkna vel noe når mannen skulle på jobb. Men sovna like kjapt igjen da. Otrivin og dorull ved min side. Så da klarer en det mesteSovet godt?
Fysj for ei natt. De hyppige oppvåkningene til lillemor i går kveld var et varsel for natta.
Jeg vet jeg var for sen i seng i går, jeg burde ikke sett det i mål, men jeg var bortskjemt med at hun sover fra jeg legger meg til alarmen går 6.45
I dag våknet hun 6, og rett etter hun sovna kom broren, jeg sa at hun sover så han gikk, men jeg fikk ikke sovne til
Hun våknet, sovna igjen 6.30 etter amming men det er for sent for meg så jeg ligger jeg
Alarm om to minutter, og jeg er trøtt
For en travel og hektisk dag da. Lykke til !Vi får de hva jeg rekker. Skal organisere unger og mat og what-not til oppmøte på skolen 1430 og ha med noen ekstra unger i bilen. Og finne parkering i kaos, gruer meg, og så skal vi på oppvisning med Garden.
Lurer på når ungene finner spinnerene. Ligger bare på sofaen, men det er ikke den sofaen de vanligvis sitter i, de bruker den ved TVen
Høres bra utVeldig faktisk. Våkna vel noe når mannen skulle på jobb. Men sovna like kjapt igjen da. Otrivin og dorull ved min side. Så da klarer en det meste![]()
Ja. Du da?Høres bra ut![]()
30 sider faktisk
Wow
Deres første.Er det nye spinnere?[emoji1]
JaGjorde det.
Ikke så verstJa. Du da?
Meldt regn. Ser sol.... Hva skal man sende en unge til skolen i da liksom? Hu vil jo ha shorts...
Vi kommer til å nå 16000 i dag. Dere vet det? [emoji33][emoji23]
30 sider lest gjennom
Dere jobba bra i går