♡ Skravletråd JUNI ♡

Alle bilturer har faktisk gått fint. Merkelig nok siden minste hater bilturer. De korte er forferdelige. Tror hu tolererer de store pga hu vet hva som venter da.

Ja. Lek må vi ha. Hvem klarer holde pusten gjennom tunneller og bruer? Eldste klarer ca 1 km å holde pust om vi kjører i 80. Ellers er det litt i rykk og napp [emoji14]

Det høres ganske imponerende ut da, med å klare å holde pusten i en km [emoji28]

Har ikke testet så mange billeker, nå har ikke vi bil til vanlig, men "gul bil" er jo alltid populær [emoji38][emoji23]

Og det gikk bra?[emoji2] det hadde det nemlig ikke gjort her[emoji23]
Jeg og svigermor er perlevenner [emoji14] Hu er akkurat som mi overbeskyttende mamma. Ovenfor meg da [emoji23] Nå har jeg kjent hu siden jeg var liten. Mødrene våre ble kjent på sykehuset når de fødte min mann og min storebror. Og siden har vi til tider hatt ferie og slikt sammen. Så vårt forhold er fantastisk :D

Jeg og svigermor er perlevenner [emoji14] Hu er akkurat som mi overbeskyttende mamma. Ovenfor meg da [emoji23] Nå har jeg kjent hu siden jeg var liten. Mødrene våre ble kjent på sykehuset når de fødte min mann og min storebror. Og siden har vi til tider hatt ferie og slikt sammen. Så vårt forhold er fantastisk :D

Så herlig å ha det sånn[emoji173]️

Det høres ganske imponerende ut da, med å klare å holde pusten i en km [emoji28]

Har ikke testet så mange billeker, nå har ikke vi bil til vanlig, men "gul bil" er jo alltid populær [emoji38][emoji23]
Hahaha. Den har ikke vi testa [emoji14] Jeg og min søster pleide telle lastebiltyper.
Scania
Daf
Volvo
Mercedes
Osv [emoji14]

Så herlig å ha det sånn[emoji173]️
Kjempe :D Hu har lyst på jentetur til utland også med meg og svigerinna [emoji14] mistenker det er vi to som måtte passa på hu da [emoji23] Hu er derimot ikke god i å drikke. Blir full bare hu lufter korken [emoji23]

Back
Topp