>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha ille da [emoji14]Jeg skal også gjøre det jeg må, og så legge.meg. Holdt på å sovne i sted mens jeg tastet [emoji23][emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ille da [emoji14]Jeg skal også gjøre det jeg må, og så legge.meg. Holdt på å sovne i sted mens jeg tastet [emoji23][emoji13]
Natta [emoji170] håper natta blir finGod natt [emoji173]️
Natta [emoji1] Ha ei god nattNatta[emoji4]
Så flink du er [emoji16]Dette er forresten mitt 287.innlegg i dag [emoji16]
Vel. Vi kjørte vel rundt 8 - 9 timer [emoji14]Hvor langt er det for dere? Jeg føler at alt er så langt borte fra Bergen [emoji14]
Men vi var ti Kristiansand to år på rad, super ferieby (og vær)!![]()
Legg deg. Og wow. Så flink ! [emoji123]Dette er forresten mitt 287.innlegg i dag [emoji16]
Natta. Ha ei god natt ! [emoji1]God natt!![]()
Og nå fikk mobilen seg et rundkast [emoji23]Hahaha ille da [emoji14]
Veldig trist syns jeg ihvertfall, men skriker gjerne ut at jeg er muslim da. Føles som om folk her tar det lettere da [emoji4]
Vel. Vi kjørte vel rundt 8 - 9 timer [emoji14]
Ja skal gå nå [emoji6]Legg deg. Og wow. Så flink ! [emoji123]
Ja. Etter stat så. Tamara sine tall kan vise noe annet men ikke så mye forskjell velMen vi klarte det i dag da? [emoji85]
Huff, ja. Horribelt at det er slik samfunnet har blitt.Jupp, det verste for dem var nok hijaben, som dessverre var kortvarig her siden jeg ikke fikk jobb tok den av og fikk jobb med en gang.
HeheMå bade sammen med ham da. Heh...
Det må man jo ikke, men jeg syns det var fint å ha vært der en gang. Og hadde en god samtale med hun som viste oss rundt[emoji4]Spurte min jm bare. Ikke vært på sykehusene.
Ikke noe tilbud om det her.. [emoji14]Det må man jo ikke, men jeg syns det var fint å ha vært der en gang. Og hadde en god samtale med hun som viste oss rundt[emoji4]
Å.. Her må man bare ringe selv å fikse det.. Ikke fått noe info noe sted at jeg kan det, men ringte å spurtd avdelingen og de sa ja, og satte opp et tidspunkt [emoji4]Ikke noe tilbud om det her.. [emoji14]
Virker som det funker bra [emoji108] mannen har ofte feber i følge det da. Blir gult hvis tempen er over 37,5 - og han er varm av seg..Haha. Whaat.. Funker det greit da?
Har bare rumpetermometer her [emoji14]