Haha,nei da er det best å sitte i ro [emoji6]Jeg er så forkjøls og tett i hele huet. Er ett under jeg orker skrive [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha,nei da er det best å sitte i ro [emoji6]Jeg er så forkjøls og tett i hele huet. Er ett under jeg orker skrive [emoji14]
Forstår den.. Håper han får komme [emoji173]️Venter på (forhåpentligvis) positivt svar på visum ´søknaden til BF i disse dager. Så er planen at han kommer 3. juli[emoji813]pink
Jeg begynner å bli sinnsykt nervøs for å få avslag![]()
Kjempe. Hadde pizza også. Pg de stk som var igjen kunne jeg jo spise [emoji14]Luksusjobb i de dager![]()
Sitter i hodet gjerne [emoji14]Hahaha nei. Lurest det. Svigermor blir hissig når hu slutter å røyke. Hypnose funka ikke på hu. Hu har testa det meste så
Er ikke helt min humor [emoji6]Pondus er morsomt altsåFy det er mange gullkorn der [emoji14] Burde leses.
Får vurdere sånn.Vi har braun thermoscan. Ser de kommer i nye modeller nå
Haha ja. Beina er høyt. Og dasspapir putta i nesa for å ikke renne [emoji14] HahaHaha,nei da er det best å sitte i ro [emoji6]
Ja det var bra på dagen i dag, så er så synd det ble sånn kjør likevel [emoji13]Enda litt mer på dagen da. Eller tidlig på kvelden. Dagen synes jeg var bra.
Men det manglet sånn 20 innlegg på siste oppdatering så o mål nå tenker jeg.
Måtte bare, men er fortsatt sulten [emoji85]Jeg er også sulten. [emoji23][emoji23][emoji23] Klarer ikke enda da..
What? [emoji33] Hva liker du da av tegneserier om du liker det da?Er ikke helt min humor [emoji6]
Forstår den.. Håper han får komme [emoji173]️
Ja da er det best å føde før [emoji6]75 min.
Men tror ikke jeg blir å gå så lenge.. Da er jeg jo 39 uker alt.....
Lage mer? Eller skive. Om du ikke har gjemt mer da [emoji23]Måtte bare, men er fortsatt sulten [emoji85]
Ja.. Kjedelig om ikke!Takk for det![]()
Det MÅ jo bare ordne seg![]()
Ja er nok det. Eller fint vær og man er ute [emoji4]Så flink. Sikkert mye sommeravslutninger og slikt også nå da.
Ja, men er så forberedt på NÅ ALLEREDE, at jeg klarer ikke tro jeg går SÅ lenge.Ja da er det best å føde før [emoji6]
Bor på feil sted av landet jeg. Regn og atter regnJa er nok det. Eller fint vær og man er ute [emoji4]
Hmm.. Kanskje det var det som skulle ril... En gang med til å tillate å bli badet så følte han det kanskje ikke var så værst allikevel [emoji23][emoji6]Jau, men merkelig nok har det gått greit i senere tid og.
Kjempe. Hadde pizza også. Pg de stk som var igjen kunne jeg jo spise [emoji14]