♡ Skravletråd JUNI ♡

Før brukte jeg alltid Friends som bakgrunnsstøy [emoji14] Nå er det litt random hva som står på egentlig, er ikke så god på å følge med på serier/filmer lengre. Med unntak av GoT og Supernatural :)
Friends er også sånn ja. For man kan alt der [emoji23]

God kveld damer :)

Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix? [emoji14] Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning :p
God kveld! Aldri sett nei...:p

Musikken som gjør det. Får tempo :)
Knskje det

Det med musikken er det naboen som har observert, hun bor ved postkassene, vi bor liksom bak dem, eller i alle fall i forhodl til postkassene så vi hører ikke musikken hans

Synes disse her også spinner bra. Særlig etter at jeg opererte den som ikke spant så ba så den har kulelageret samme vei inni som den andre. Da kom dise knappene man holde på bedre på plass og den spinner jevnt :)
Jeg måtte også operere en.. Storebror hadde sølt eplejuice på den samme ettermiddag som han fikk den.. Den var treg morgenen etter... Så jeg skylte den i vann.. Det var ikke lurt... Ble verre etter det. Begynte å ruste faktisk... Så med en god dose tålmodighet og rustløser-spray så ble den så god som ny [emoji6]

Men man skulle legge seg, ja?

Back
Topp