♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, det skal komme brev fra bhg i juni sa styrer da jeg snakket med henne i mai. Om tider for tilvenning. Og jeg antar opplysning om hvilken avdeling, og kanskje hvilken dag hun har fri siden det er 80% plass eller i alle fall kan jeg da kontakte aktuell avdeling og avklare det, og egentlgi hadde det vært kjekt å få komme på besøk en tur, det har vi pleid å få andre steder... og normalt sett enten et foreldremøte eller et brev om... vel... om bhg og avdeling og hva de må ha og hvem som jobber der og et og hitt og litt?
Et sånt brev ja.. Ja det burde kommet nå. Noe info må dere da får før oppstart.

Kanskje jeg bare skulle legge meg, mannen ligger og venter sammen med våken frøken...

Det gjenstår 249 innlegg, og jeg klarer å se om stat beveger seg over 31 866409 på mobilen fra senga.

Det er faktsik mulig dere klarer det før jeg har pussa tenner og kommet meg i seng :P
Håper det. Jeg er sliten [emoji23]

Sove godt !

Ikke lett gitt. Min ante ikke noe han heller når første kom. Våga ikke holde babyen nesten heller. Han var så redd nakken knakk bare han var borti. De er visst ekstreeeemt skjøre.
Jepp. Ikke sant [emoji23]
Får verre medfart under fødsel da, herregud.

Ah. Bruker simpsons til det jeg [emoji14]

Før brukte jeg alltid Friends som bakgrunnsstøy :p Nå er det litt random hva som står på egentlig, er ikke så god på å følge med på serier/filmer lengre. Med unntak av GoT og Supernatural :)

Jepp. Ikke sant [emoji23]
Får verre medfart under fødsel da, herregud.
Haha ja.
Svogern var lik da. Broren hans. Han holdt hu også tippa hodet biiiittelitt til siden. Og han ba oss ta ungen for han trodde han hadde helst drept ungen [emoji85]

Back
Topp