>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha uff ja. Satt bare tenkte hva er sesong 13. Er ikke Greys på 13. Criminal minds på 13? [emoji23][emoji23]Går ganske fort i svingene her, så det er fullt forståelig [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha uff ja. Satt bare tenkte hva er sesong 13. Er ikke Greys på 13. Criminal minds på 13? [emoji23][emoji23]Går ganske fort i svingene her, så det er fullt forståelig [emoji28]
Helt sikkert! Ikke for å komme på TV liksom, men for opplevelsen i seg selv.Det hadde sikkert vært en utrolig opplevelse [emoji6]
Ja det er trist. Har i grunnen aldri feiret før vi..Nupp. Kjedelig med det. Får regn helst hver St. Hans her... Fryktelig trist
Ja takk begge deler [emoji16]Håper på sommeren, tror på 6000 i dag
Haha, greit det da! Håper vi greier det nå da..Jeg er av dem som egentlgi legger meg på denne tiden, men nå vil jeg helst se dette her i mål
Om ikke mannen snart kommer hjem da... han burde da vel det... styremøte fra 19
Måtte bare innom. Lenge siden sist..Ja så det [emoji14] haha.
Hahaha! Kan være det ja.Har ikke tid til å være borte fra jobb sier han. [emoji28] eventuelt så orker han ikke stå opp 03.30 for å dra på sjøen.
Jeg går inn og ut innimellom. Spesielt når sidetallet ikke har gått opp. For er det er ei og to mer oppdaterer den seg bedre syns jeg.Så bra. Da er det nok det at siden ikke oppdateres
Bra han ble funnet daJa, stakkar.. Samboer som gikk ut og lette etter ham, for han var eneste som ikke var kommet inn...
Hvem var det?Når man snakker om sola, lyd fra kjelleren... var de tmannen tro? Eller en unge på vift?
Altfor giret på at det skal gå [emoji6]Nei, du er en av de som veier opp for at andre legger seg.
Huff ja... Inn trange steder og opp i høye trær. De er i overkant tøff noen gangerSambo fant ham. Uff..
Katter altså. Må de gå inn trange steder uten å vite hvordan de kommer inn igjen??
Samme her [emoji23]Ikke jeg heller. Fingrs går i ett [emoji23]
Skal sove hele uka jeg nå. Kan jo plutselig gå i fødsel for alt jeg vet, greit å lade opp.Ja er sikkert det. Men ta det rolig fremover nå [emoji6]
Greys er på 13 iallefall. Men det er litt mer variasjon over tema i episodene da [emoji23]Haha uff ja. Satt bare tenkte hva er sesong 13. Er ikke Greys på 13. Criminal minds på 13? [emoji23][emoji23]
Seriøst, kan han SÅ lite liksom [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Uff da [emoji56]
Haha.. Henger etter jeg og ser jeg...Takk.
Har noen sider til jeg kan gå gjennom, men jeg henger nå 10 min bak dere [emoji6] så blir innlegg uansett [emoji6]
Jepp. Deilige saker.. Gledes!!Åååh hjemmelaga potetsalat. Søren. Det er godt
Hahaha, dævver [emoji23][emoji23][emoji23][emoji13][emoji16]Gubben kom inn med ørten poser her.. Svigermor har kjøpt og arvet en hel masse ting til Theo! Hva skal jeg med TRE dyner?
Ehh.. Eller flere.. Jeg tror det er flere. Ser ut som flere.. Mamma kan få en, til overnattingsbesøk
Også holdt jeg på å dævve på meg her i stad. Nevnte at "om han skulle ha pakket fødebagen, måtte han... Ha med klær til baby".
Samboer: Klær?! Pakkes de ikke bare inn i pledd da?!
Meg: Ehhh.. Nei. Du får de dårlig inn i bilstolen i kun iført pledd, f.eks.
S: Bilstol?! NYFØDTE kan da ikke sitte i bilstol? Da knekker de vel?!
M: Nehei, skal man kaste dem i bagasjen i pleddet sitt liksom..?
S: Ehh.. Holde dem i armene?
Trygt gitt.... [emoji85]