Ja skjønte det gikk opp i tempo en periode [emoji16]Det gikk jo litt fortere. Skal vi se nå p åden nye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skjønte det gikk opp i tempo en periode [emoji16]Det gikk jo litt fortere. Skal vi se nå p åden nye!
Deadliest catch. Du vet, krabbefisking i Alaska...Av hva da?
Haha, ja sånn kan det også sies [emoji13]Den som gir seg er en dritt sier noen [emoji23]
Hurra!!! [emoji16]
Oi, hvordan har han klart det??Der kom siste katten inn ja! Han hadde visst sperret seg selv under huset [emoji33][emoji33]
Ah stemmer. Leste det jo tidligere. Gikk bare litt i glemmeboka [emoji23]Deadliest catch. Du vet, krabbefisking i Alaska...
Da satser vi på at det kom innlegg mellom. Noe annet ville vært rart.I tapatalk oppdaterer det seg ikke. På pc er det litt snn rare greier synes jeg. annet vet jeg ikke i kveld
Ikke særlig hyggelig da. Men [emoji14] Effektiv er den og man skjønner godt meningenHaha, ja sånn kan det også sies [emoji13]
Har ikke tid til å være borte fra jobb sier han. [emoji28] eventuelt så orker han ikke stå opp 03.30 for å dra på sjøen.Å ja. Men han vil ikke være med? Drømmer er vel bedre enn realiteten![]()
Det liker vi [emoji4]Da ble visst tempoet 15
Vis vedlegget 227941
Ja jeg ligger 15 min bak dere [emoji6]Du er på etterskudd. Hurra for 12, men enda mer for 15![]()
Ikke hopp [emoji13]Jeg stikker i dusjen
Går ganske fort i svingene her, så det er fullt forståelig [emoji28]Ah stemmer. Leste det jo tidligere. Gikk bare litt i glemmeboka [emoji23]
Så bra. Da er det nok det at siden ikke oppdateresFår håpe det. Kan heller ikke huske jeg så 9 på rad [emoji87]
Ja, stakkar.. Samboer som gikk ut og lette etter ham, for han var eneste som ikke var kommet inn...Oj da [emoji33]
Det hadde sikkert vært en utrolig opplevelse [emoji6]Haha, ja [emoji28] kunne tenkt seg å være krabbefisker i Alaska, tror jeg.
Nei nå er det fart [emoji16]Men det er vi jo ikke, en viss aktivitet er det jevnt over til langt på natt.
Sambo fant ham. Uff..Huff da! Godt at den fant veien inn igjen![]()