Hihi, ja [emoji13]Hadde en gjemt du også ? [emoji23][emoji23]
Men har ikke rukket å åpne den [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja [emoji13]Hadde en gjemt du også ? [emoji23][emoji23]
Jeg så det, bra tempo nå![]()
De har siste dag på onsdag som kommer nå![]()
Sammen er vi sterkeGøy å se hva vi klarer alle som en![]()
Hihi, fort gjort [emoji6]
Nja, kommer an på om jeg får lagt fra meg mobilen for å åpne den [emoji23]Og poff sa er den borte..
Hehehe, mannen som vil se Deadliest Catch?Nå er det Deadliest Catch på tv-en her, så jeg er med på skravling istedet altså [emoji28]
[emoji23] Bare for å fylle ut eska sikkert. Er den tom og full med luft er den lett å ødelegge i posten. De skal behandles fint. Men det kommer jo ekser oppå og ting kan gå litt hardt for seg. Og kjedelig om eska synker sammen pga det. Men de beskyttelsesdingense hjelper den å holde eska stødig. Selv om det er mye bortkasta søppel egentlig.Fikk en pakke fra Zalando i dag.
En hvit og orange eske (som vanlig).
Masse luftfylte beskyttelses dingster.
Varene i midten.
Så kommer spørsmålet, hvorfor ha manne luftfylte beskyttelsesputer rundt 8 nye truser til gutten?
Det er helt rått [emoji16]Vi er over 15 000 her, er dere klar over det? På 19 dager! Og denne er ikke over engang!
AbsoluttTar en runde på lekene! Alle monner drar [emoji123]
Heiaheia!
Det er helt rått [emoji16]
Nei det holder ikke inn hvis det bare er noen få som skravler...Nei absolutt ikke. Hvor er alle andre? Vi er nærme nok til å klare alle mål i dag. Men ikke om alle andre rundt på forum tok kveld da [emoji23] Måte på hvor rask jeg er.
Får håpe det. Kan heller ikke huske jeg så 9 på rad [emoji87]Får håpe jeg tok feil ang innleggene, og at siden ikke oppdaterte seg [emoji6]
Haha, ja [emoji28] kunne tenkt seg å være krabbefisker i Alaska, tror jeg.Hehehe, mannen som vil se Deadliest Catch?![]()
Ja sommeren og [emoji6]JEg tror, jeg tror... (på sommeren?)
Hurra!
Ja var jo det jeg trodde... Men menForstår jeg godt [emoji33] Fikk 6 tidligere med ett uhell.. Altså. Man kan ikkr for det. Man tenker tempoet holder seg. Så da kjører man på
Nei det holder ikke inn hvis det bare er noen få som skravler...