♡ Skravletråd JUNI ♡

Nope. Men svigerfamilien er grei sånn sett. Mye masete, joda.. Men.. Svigermor tar f.eks alltid mitt parti når han er teit. (ikke så vanskelig å få med seg at han har vært ute f.eks). Så.. Han fikk jo først en god runde kjeft fra meg. Begge kveldene. Så en skjennepreken fra sin mor. Så mormoren som ristet på hodet (og sa i fra tydelig i ettertid at hun var veldig skuffa)..

Han og broren gikk ut sammen på lørdagen. Dama til broren var heller ikke mye blid i går.. Så.. Altså. De har fått HØRT det. Men de er så.. Ååh.. Irriterende, begge to. For de mener jo det likevel var verdt det.
Jeg sa jo til samboer at jeg gjerne ville han kom tilbake litt tidlig så jeg fikk sett ham jeg og.. "Ser hverandre hver dag, så er det noe vits i?"
......

Ser hverandre hver dag så er det vits??????? HALLO????

God kveld, jenter! I dag har nesten alle kundene mine lukta helt j****... Håper det er et symptom. :laughing001 Hvis ikke synes jeg synd på de folka...

Kom hjem med kjempevondt i hodet. Den ene kunden min STINKA røyk, en annen stinka fisk, en tredje stinka frityr og en fjerde hadde dårlig ånde...
Og så lukta det skikkelig søppel på bakrommet....:dontknow
Æsj da [emoji87][emoji87][emoji87]

Nei, der våkna snuppa :(

Da ryker liksom regnearket jeg skulle kose meg med p oppdatere dere med i kveld

Ææææsj. Fisk og røyk er ille lukter....

Hater røyklukt selv. Og som gravid er jeg så sensitiv til det...!

Ja, det lukter helt pyton. Spesielt når de kommer rett fra å ha stått ute i regnet å røyka. Jeg får hodepine tvert. I dag måtte jeg snu meg bort og liksom "spørre kollegaen min om saken" for jeg fikk seriøst ikke puste...

Urk.. Børsta pelsen på katta nå - røyteperiode.. slapp så mye pels at det så ut som en kattunge på bordet her [emoji28] klippe klør nå. Det er han ikke like glad i [emoji28]

Mye pels her også[emoji31] hater det!
Børster hele tiden, men slutter jo aldri å røyte...

Tråder helt ajpur og innlegg.. bare ca 1600 til! Og over tre timer. Og det går altå
Det burde det gå [emoji4]

Tenk snart trenger vi ikke skravle her mer, håper ikke alle forsvinner da [emoji54]

Back
Topp