♡ Skravletråd JUNI ♡

Tre dager igjen her. Og lekse til i morgen og til onsdag.

Onsdag er som vanlig uteskole og torsdag er siste dag og da har de kosetime
Ah. Onsdag er bare tur og pølsegrilling for ene og for hu andre blir det kos og diskotek/skuespill og slikt noe [emoji23]

Nesten så jeg ønsker med badebasseng så jeg kan sitte men kjøle ned beina[emoji23][emoji6] kan jo dusje de kalde men da står jeg jo[emoji23]bena høyt å kjøle de skal være en god kombo men føler det er litt Vanskelig uten basseng eller badekar [emoji23][emoji23]
Sette bassenget på bordet da, haha

Tviler liksom på at de andre vil vente på at vi skal sette oss ned å spise, ulempen ved å være konvertitt.

Men vi får ihvertfall eid her da om ikke annet [emoji4]
Å være konvertitt byr på mange utfordringer :P

Begge i seng :D Klær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
a75cccc391a629b7e78177a77e490a20.jpg

:) godt å vite at det ikke er for sent om man ikke rekker alt til baby kommer
Ja, altså han slutter jo ikke å være snekker selv om han blir pappa. Og jeg klarer jo ikke å hjelpe til med noe nå heller [emoji28] han håper på å bli ferdig med mye utendørs i løpet av sommeren iallefall, så kan vi starte med litt innendørs i høst hvis vi har lyst, tid og ork.

Ah. Onsdag er bare tur og pølsegrilling for ene og for hu andre blir det kos og diskotek/skuespill og slikt noe [emoji23]

Det er pølsegrilling på uteskolen på onsdag da

Det er det
Men tålte å bli litt våt i dsg for kampen var fantastisk underholdende
Det er bra i alle fall [emoji14]
ingenting verre enn å bli våt mens man kjeder seg, men føler at man MÅ stå der likevel...

Litt sent svar herfra, men litt greit å høre at det ikke er "bare" meg som ikke er så god på sånt :p

skravle selv skulle til og med være scrppe selv

JEg har albumet (Det blå, ikke de to rosa... ;) ) og noen papirer ment til noen av sidene. Og noen bilder. Og..vel...

Mamma har tenkt å lage fotobok til dem til konformasjonen. Det har jeg også lyst til, men som jeg sa, GJØR det du, så vet jeg at de får....

Ja, altså han slutter jo ikke å være snekker selv om han blir pappa. Og jeg klarer jo ikke å hjelpe til med noe nå heller [emoji28] han håper på å bli ferdig med mye utendørs i løpet av sommeren iallefall, så kan vi starte med litt innendørs i høst hvis vi har lyst, tid og ork.
Jeg har en venninne som er sammen me en snekker. Han får jo snekret og gjort alt han skal på jobben, men hjemme står det nesten stillestående til tider:p er vel bare sånn det er. Kokken lager ikke middag hjemme osv:p

Heldige. 18 her. Altså en torsdag ! [emoji33] Syns det er helt tåpelig jeg. Torsdag og fredag. Og ingen lekser. For det er kun de dagene.

Skolestart i fjor du snakker om? For i år er det jo lørdag 19. vet jeg så 18 må vøre en fredag.

19. har vi niårsdag her i huset

Back
Topp