♡ Skravletråd JUNI ♡

Isj. Skulle gjort noe med pelsen på mi ene.. Hun har fått to klepper.. Så må jo klippe dem. Men det er ikke alltid så lett å få tak i henne for å ordne sånt..!
Sånn sett er min grei. Han elsker å børste seg, kommer hoppende opp i sofaen og legger seg ned når jeg tar fram børsten. Han er ikke så veldig langhåret heller, så blir aldri flokete. Husker ei venninne hadde langhårete katter da vi var små, de ser jo så stakkarslige ut når de må klippes eller barberes :( får vondt av dem jeg.

Tror det er varmen som bidrar mest her ja
Nesten så jeg ønsker med badebasseng så jeg kan sitte men kjøle ned beina[emoji23][emoji6] kan jo dusje de kalde men da står jeg jo[emoji23]bena høyt å kjøle de skal være en god kombo men føler det er litt Vanskelig uten basseng eller badekar [emoji23][emoji23]

Mine er der enda så jeg må vel stå opp... Men nå sover hun litt tyngre så kanskje det går
Må reise meg jeg og.. Får ikke respons heller derfra så.

Sånn sett er min grei. Han elsker å børste seg, kommer hoppende opp i sofaen og legger seg ned når jeg tar fram børsten. Han er ikke så veldig langhåret heller, så blir aldri flokete. Husker ei venninne hadde langhårete katter da vi var små, de ser jo så stakkarslige ut når de må klippes eller barberes :( får vondt av dem jeg.
Det er fælt.. Pleier ta klumpene mens de er små da, aldri barbert katten. Men altså.. Var EN gang det kunne vært behov. Hun var borte to dager, og gikk fra grei pels, til helt tova pels på begge sidene!
Jeg klipte da, litt og litt hver dag. Så veldig skamklipt ut tilslutt da.. Men måtte jo til.

Hei. :)
God morgen, ville jeg si, men innså at det er en stund siden..

I dag pissregner det. Jeg har hatt besøk av elektriker (... Kun iført morgenkåpen jeg da..) som må komme tilbake senere ila uka.. Skulle ordne med internettet, men det gikk ikke helt som planlagt..
Føler meg enda dårlig, og håper på at gubben snart kommer. Med mat helst.
Blitt syk etter alt stresset ved flytting og vasking?

Elektrikeren har sikkert sett verre ting [emoji6]

Det er fælt.. Pleier ta klumpene mens de er små da, aldri barbert katten. Men altså.. Var EN gang det kunne vært behov. Hun var borte to dager, og gikk fra grei pels, til helt tova pels på begge sidene!
Jeg klipte da, litt og litt hver dag. Så veldig skamklipt ut tilslutt da.. Men måtte jo til.
Uff, høres ubehagelig ut både for deg og katta! Var viktig for meg å ikke ha for langhåret katt da vi har mange allergikere i vennekrets og familiene våre.. Men han røyter jo fremdeles et par ganger i året da [emoji28]

Mhm for da kan sprinkelsenga gå under så sparer vi utrolig mye plass og da kan de dele rom samt ved overnattingsbesøk tar vi senga hans hit, snuppa på madrass på gulvet her og besøket får da mye bedre plass på den oppblåsbare madrassen [emoji4]

Jeg var dum nok til å bestemme meg for å skravle selv i stedet for en kjøpt bok.

Si det sånn. Han er snart ni. Har to søstre. Og ingen bok. Til noen av dem.

Litt sent svar herfra, men litt greit å høre at det ikke er "bare" meg som ikke er så god på sånt :p

Ja, bøkene ble tatt hjem for lengs. Det er litt etterarbeid etter skoleturen deres bare. Legge det frem til å vises på kveldsavslutningen i morgen..

Samt noen timer med godteri og adjektivhistorie i morgen [emoji14]
Kos da. Vår kom med popcorn hjem i dag [emoji23]

Back
Topp