♡ Skravletråd JUNI ♡

Hva driver dere med i kveld da jenter?

Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå:)
Kom akkurat hjem fra kamp

Pledd er bra.

Jeg går mer eller mindre konsekvent uten sokker på denne tiden av året, men da liker jeg pledd på beina...
Godt med pledd, nemlig. Og kakao.. Da koser jeg meg.

En sover. To på badet. De skal få bittelitt mer tid før jeg står opp og beskylder dem for å somle. Det et nemlig 80% sannsynlig at om jeg gjør det så våkner hun som sover.

Men de skal ikke være på badet mye lenger før jeg må guide dem videre

Samboeren har en sånn raptus for tida. Snekkeren driver redebygging [emoji28] mange planer men stopper liksom i utførelsen siden han jobber så lange dager og er sliten når han kommer hjem..

Ja det er vel det som er faren:p vil så mye mer enn man egentlig orker:p

Urk.. Børsta pelsen på katta nå - røyteperiode.. slapp så mye pels at det så ut som en kattunge på bordet her [emoji28] klippe klør nå. Det er han ikke like glad i [emoji28]

Hørtes godt ut. Hadde sommeravslutning for eldste sin klasse. Regna med de avlyste det grunnet pisseregnet. Men de gjorde ikke det

Så på med regntøy og tvinge den syke kroppen min ut i regnet. Hurra. Er sikkert mye friskere nå liksom.

Ble grillpølse i brød heller da. Smakte ikke godt heller. Pølsa og det var vått før jeg fikk det i hånda. Logisk siden det pisseregner.

Nå kveldsmat hjemme før unger i seng. Og da tenker jeg at jeg kan skravle met i kveld :)
Huff da, hørtes kjipt ut

Jeg ligger på sofan med beina høyt og ser på tv.. Litt hoven i dag[emoji23] har vært litt ute å gått/stått, og det er varmt. Så da ble jeg hoven i beina gitt[emoji23][emoji23]

Koselig med litt kvalitets tid med mannen noen kvelder [emoji4]

Full av vann sjæl. Får nesten ikke beveget tærne, haha

2 dager igjen her [emoji13] Bare tull nå uansett. Null lekser og slikt. Bare kos. Men tidlig opp likevel [emoji14]
Ja, bøkene ble tatt hjem for lengs. Det er litt etterarbeid etter skoleturen deres bare. Legge det frem til å vises på kveldsavslutningen i morgen..

Samt noen timer med godteri og adjektivhistorie i morgen [emoji14]

Hahaha. Sover sånn da. Mellom beina med dyna også dekker en bit litt av rumpa og en bit litt av magen. [emoji23] Veldig viktig for å sove godt faktisk.
Godt å sove sånn når det er varmt. Kan ikke sove uten teppe da. Går ikke. [emoji14]

En sover. To på badet. De skal få bittelitt mer tid før jeg står opp og beskylder dem for å somle. Det et nemlig 80% sannsynlig at om jeg gjør det så våkner hun som sover.

Men de skal ikke være på badet mye lenger før jeg må guide dem videre
Ah. Jeg har den ultimate somleren på badet nå [emoji106][emoji106]

Urk.. Børsta pelsen på katta nå - røyteperiode.. slapp så mye pels at det så ut som en kattunge på bordet her [emoji28] klippe klør nå. Det er han ikke like glad i [emoji28]
Isj. Skulle gjort noe med pelsen på mi ene.. Hun har fått to klepper.. Så må jo klippe dem. Men det er ikke alltid så lett å få tak i henne for å ordne sånt..!

2 dager igjen her [emoji13] Bare tull nå uansett. Null lekser og slikt. Bare kos. Men tidlig opp likevel [emoji14]
Tre dager igjen her. Og lekse til i morgen og til onsdag.

Onsdag er som vanlig uteskole og torsdag er siste dag og da har de kosetime

Back
Topp