Ja absoluttMye god lærdom i disney-filmene si! [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttMye god lærdom i disney-filmene si! [emoji4]
Blei han lei av skravlinga di?Mannen la seg han
Nei er ikke det. Skal sjekke tallene igjen nåHipp hipp hipp! Ikke hver kveld det går så raskt...
Den som gir seg er en feiginhIkke jeg heller hehr
Koselig med bursdag daSkal vel i en bursdag i helgen, men er ikke fullbooket![]()
De sender det tidlig på søndager [emoji122][emoji122][emoji16][emoji16] så opptak er tingen [emoji16][emoji16][emoji122][emoji122][emoji106][emoji106]Har ikke sett det på mange år, men da syns jeg hvertfall det var morsomt![]()
Sove godtSamboeren snudde seg for å sove nå, så jeg skal logge av jeg også. Har ikke sjans til å sovne hvis han begynner å snorke iallefall [emoji28] fikk svart på noen av de nye trådene iallefall! God natt damer! Skravle litt på dagtid i uka som kommer så klarer vi innleggene uten å få senebetennelse på kveldene [emoji28]
Å bli oversett tenker jegBlei han lei av skravlinga di?
Kengu er en reser i dagDu er på god vei til 1000 alene [emoji6]
Du og da Kengu!Wow som dere skravley
Deilig daNei ingen planer da. Heldigvis.
Jeg blir så stressa [emoji23] Og jeg har høy puls fra før. HahahaJepp, må det.
I dag ogsåBølgen for oss !!
Prøver å delta med innlegg jeg å[emoji1][emoji1][emoji1]Haha, det er gøy [emoji16]
Jeg skriver innlegg på harde livet [emoji23]
Nei er ikke det. Kanskje jeg kan ha skravlekveld med noen [emoji16]Slett ikke ille det heller![]()
Være mye i det siste?Nei ingen planer da. Heldigvis.
Det er santHipp hipp hipp! Ikke hver kveld det går så raskt...
Begynte å lureVar nok fredagen [emoji6]
Ja[emoji1][emoji122]Så bra
Har vi 5 dager da?
Og det er gull [emoji16]Ja det er sant!!