Haha, ja er mye å le av der [emoji23]Herregud, jeg ler så jeg griner av mot i brøstet [emoji1] [emoji1]. Spesielt den handle scenen [emoji1][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja er mye å le av der [emoji23]Herregud, jeg ler så jeg griner av mot i brøstet [emoji1] [emoji1]. Spesielt den handle scenen [emoji1][emoji23]
Wow som dere skravley
Du er på god vei til 1000 alene [emoji6]Ikke jeg hvertfalø
Jeg ogVært på lekeforumey i dag.
Slett ikke ille det hellerJa den blir bra tror jeg [emoji6]
Mulig det bare blir fra lørdag til torsdag, men likevel [emoji6]
Nei det er en dag mindre med tråder å tenke påIkke værst bare det![]()
Jeg er ikke sikker...Så bra
Har vi 5 dager da?
Hvor da?Klart å overtale mannen på en tur til Hehe .
Skal vel i en bursdag i helgen, men er ikke fullbooketNeste helg, blir avslappende håper jeg..
Hatt 4 helger som det har skjedd ting... Og etter neste helg er det 2til med full plan.. Så en pause helg hadde vært DIGG! [emoji16]
skal du noe spennende? [emoji3]
Mye god lærdom i disney-filmene si! [emoji4]Enig med du![]()
Ikke så lenge å vente uansettJepp [emoji16]
Fant du en film?Hei! Igjen. Ikke hatt tid til å vært innom ordentlig. Men. Hei. Er her nå. Litt. Tenkte se om jeg fant en film på viaplay eller noe. Sliten som bare det nå.
Ja det er sant!!Joda, men vi klarer iallefall ett mål [emoji6]
Trøtt? Eller lei av at du taster?Mannen la seg han
Ja, digger at de har begynt å sende de på tv igjen[emoji16][emoji16][emoji122][emoji122] men går tidlig på morran så opptak er tingen! [emoji16][emoji16][emoji106][emoji106][emoji122][emoji122]Mot i Brøstet er bra!
Var nok fredagen [emoji6]Vi er ikke ferdig i dag? Det var en annen dag det var snakk om eller?
Ikke jeg hellerKan ikke gi meg heller..
Kanskje vi plutselig får tilgang til å slette innlegg?Minus innlegg [emoji23]
Takk for hjelpen [emoji4]Samboeren snudde seg for å sove nå, så jeg skal logge av jeg også. Har ikke sjans til å sovne hvis han begynner å snorke iallefall [emoji28] fikk svart på noen av de nye trådene iallefall! God natt damer! Skravle litt på dagtid i uka som kommer så klarer vi innleggene uten å få senebetennelse på kveldene [emoji28]